YBD Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hva er den beste musen man kan få kjøpt nå? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Bruk "forumets beste venn", så finner du svar på spørsmålet ditt da det er mange tråder med dette emnet. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Spørst vel hva du sal bruke den til og hvilke kritereier du har. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 m$ intellimouse v3.0 skal være velidig bra Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg har Intellimouse Xplorer 3.0 på en svart Everglide Giganta. Denne jukser aldri og er perfekt til CS og andre spill. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg har Intellimouse Xplorer 3.0 på en svart Everglide Giganta. Denne jukser aldri og er perfekt til CS og andre spill. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Logitech Dual Optical Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 helt enig med dere andre.. microsoft musa er best Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har hørt mye fint om intelli3 musen fra gamere. Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Helt klart, Wireless Intellimouse Explorer fra MS er en jævlig bra mus... Anbefaler den... Lenke til kommentar
The man! Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 synest intellimusen er litt for klumpete, og knappene er dårlige. dual optical er mye bedre. logitech kommer jo med en ny mus nå. du kan jo sjekke den ut, kanskje den er bra. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Logitech lager mye fastere mus :smile: Microsoft sine virker som noe som kan falle fra hverandre når som helst. Nei enten logitech sin nye eller dual optical Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kommer jo helt an på hva du liker da. Selv bruker jeg Ien slik gra M$-mus som er knall. [off-topic] Ellers er det sikkert noen bra på de på høyskolene rundt om i landet... [/off-topic] Sorry moderator, men jeg måtte bare.. (dagens kjiipe humor) Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Den jeg har nå er: IntelliMouse Explorer men har tenkt å kjøpe Logitech Dual Optical. (Kjøp fUnc 1030!!) fUnc 1030 Power! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Logitech MX700 slår ALT! Både fra design og ALT ! Logitech er nok desverre best innen mus/tastatur ja.. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-23 16:18, skrev Anders Leipsland:Logitech lager mye fastere mus :smile: Microsoft sine virker som noe som kan falle fra hverandre når som helst.Nei enten logitech sin nye eller dual optical De veier en halv kilo ja, men det er ikke dermed sagt at de tåler masse. Hva skal man egentlig med en mus som er robust? Du skal jo bare bevege den frem og tilbake på en musematte. Jo lettere den er jo bedre. Vil ikke ha musesyke før jeg har nådd 25 år . . Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Den skal jo tåle å falle i veggen som som følge av frustrasjon/andre ting også da :razz: Dessuten gir tyngre mus bedre presisjon :smile: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg bruker en Fujitsu Siemens mus... den er shittøff + docking station til og med..:razz: Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Dette er et tullete tema, der det diskuteres smak og behag. Hvilken er den beste musa? Det er det faktisk DU som bestemmer. Det er jo helt greit at det kommer forslag, men det ender alltid med MS intellimouse 3.0 vs Logitech Dual Optical. Hvis du skal finne den beste musa, så gå å prøv noen! Det er vel utstilt mus i databutikker o.l, eller så kan du gå til noen av vennene dine(hvis de skulle ha noen av de nevnte musene). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå