abrj Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 :!: Har bestemt meg for å gå over fra Telenor RingKontant til Noextras.net, og gjett hvem som ringte meg i dag med et "supert tilbud"? Jo Telenor... Selv når jeg forklarte de prisene til Noextras.net, forsøkte de å snakke det bort. Jeg gidder ikke Telenor lenger altså... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Dette har også vært i media, og jeg har selv opplevd dette. Byttet til chess og ble oppringt av telenor i mellomtiden der de hadde hørt om at jeg skulle bytte. Litt patetisk synes jeg. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Søsteren min fikk tusen kr av telenor for ikke å bytte til chess. De har også spurt meg om hvorfor jeg byttet. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Islanbadsj, er ikke det å kjøpe til seg kunder?, er ikke det ulovlig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er ikke noe i veien med å gi rabatter, noe jeg tror det dreier seg om her... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nok en meningsløs tråd - Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg