Gå til innhold

Radioprogrammer. Hva hører du på?

czr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P3, P4 og dann og vann også P1 på hverdager. Som oftest P1 i helgene siden det er minimalt med uinteressante distriktssendinger å spore da.

Radioresepsjonen og Popquiz er absolutte must.

Urørt, Musikkmisjonen, Harald Are Lund, Pyro og Tinitus er også absolutt lytteverdige programmer som så godt som daglig serverer musikk jeg ikke visste jeg likte som jeg veldig gjerne sjekker ut nærmere.

Midt i Trafikken er også et daglig holdepunkt. Ikke fordi jeg kjører bil, men på grunn av Even Rognlien, landets desidert beste programleder for øyeblikket. Jeg savner Ukens Media Molbo. :(

Lenke til kommentar

Hører på P3 morgen i dusjen og når jeg spiser frokost, hendere jeg hører på det på vei til skolen også. Etter skolen hører jeg litt på "Marthe", mens jeg spiser eller gjør lekser. Hender også jeg hører på "mina" hvis jeg gjør lekser senere på dagen. På kvelden hører jeg på Harald are lund eller Urørt.

Lenke til kommentar
Nei, faktisk ikke. Går helt greit å ikke høre på musikk når man sitter å halvdøser om morran.

5748126[/snapback]

det er jo individuelt. jeg hører på musikk fra jeg våkner om morgenen til første skoletime begynner...jeg ville savnet musikk hvis jeg måtte klart meg uten en morgen.

Lenke til kommentar
Nei, faktisk ikke. Går helt greit å ikke høre på musikk når man sitter å halvdøser om morran.

5748126[/snapback]

det er jo individuelt. jeg hører på musikk fra jeg våkner om morgenen til første skoletime begynner...jeg ville savnet musikk hvis jeg måtte klart meg uten en morgen.

5748356[/snapback]

Har som oftest ikke tid til noen form for lyd om morgenen. står opp, dusjer og så må jeg spise frokost på 5 min før bussen går. Hører alltid på musikk på bussen da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Synes radio er ypperlig underholdning samtidig som andre sysler. Lekser, trening, surfing eller bare lytting.

Formiddagen er viet til Petre for min del.

Radioresepsjonen er morro det, men pinlig til tider. De har kommet seg litt med tiden. De hoppet virkelig etter Wirkola når de overtok sendetiden til Are og Odin, da.

Klaus Sonstad Show har også tatt seg opp siden oppstart. Det virket nesten som han var så opptatt av å ikke være Odin at det ble litt rart, men nå er han virkelig seg selv. D-dag med Dilemma-gjengen er bare utrolig morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...