Gå til innhold

Radioprogrammer. Hva hører du på?

czr

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Har søkt noen runder på forumet, men klarer ikke finne en tråd om radio programmer. Jeg skulle likt og vist hva dere pleier å høre på?

Jeg for min del hører en del på radio på jobben. Sitter ved pulten min hele dagen, og radioen står på hele tiden. Dette er hva jeg prøver å få med meg.

P3: P3 morgen 06:30 - 10:00

P3: Tidligere FK sport 12:00 - 1300 , nå Klaus Sonstad show

P3: Radioresepsjonen 13:00 - 14:00

Det går en del i P3 ja. Synes disse programmene er artige å høre på, spesielt Radioresepsjone, men jeg må si at musikken i P3 suger kraftig i vinkel. I tillegg så spilles de samme sangene så ofte at jeg får angst. Men disse programmene synes jeg er verdt å få med seg, selv om jeg må slite meg gjennom en del grusom musikk.

Er det noen flere av dere som har noen faste programmer dere hører på? Isåfall hvilke og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Espen Thoresen og han andre på Kanal 24

-Antonsen og Golden (Kanal 24)

-Popquiz (P1)

-20 spørsmål (P1)

Hører nok ikke på noen av de fast, men det er i alle fall de jeg prøver å få med meg.

Endret av Eksos
Lenke til kommentar

- P3 morgen

- Pyro (P3)

- Urørt (P3)

- Kåseri av Per Inge Torkildsen (P1)

Jeg setter meg ikke ned ved faste klokkeslett for å høre på disse programmene, men hører på dem når jeg hører at de går og jeg ikke har annet å gjøre på (kjører bil, spiser forkost/kvelds, osv.).

Lenke til kommentar
Høyrer ikkje på radio

5733948[/snapback]

ikke jeg heller. jeg synes det er litt meningsløst å la andre velge musikken når man er alene.

selv skrur jeg av radioen hvis den står på på kjøkkenet når jeg spiser frokost...da tyr jeg heller til ipoden.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...