kstyle Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei. Jeg trenger et nytt skjermkort samt en skjerm. Kortet skal passe til ABIT IS-7 (hovedkort) og kjøre 100 fps i CS 1.6. Skjermen skal være CRT og kjøre 100 hz. Tenkte på denne skjermen, men hvis andre forslag kommer opp så revurderer jeg det. Pris har ikke så mye å si, bare det oppfyller kravene mine ovenfor. (Trenger ikke være det dyreste ) Håper dette var nok info til dere for å kunne hjelpe meg. -kthx Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nice skjerm... Har den selv, anbefales for hardcorespilling. Du trenger bare skjermkort som klarer 100fps i CS? Har du PCI-e eller AGP? Prisklasse? Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Nice skjerm... Har den selv, anbefales for hardcorespilling. Du trenger bare skjermkort som klarer 100fps i CS? Har du PCI-e eller AGP? Prisklasse? 5731082[/snapback] Har AGP og PCI (ikke express). Som sagt har ikke pris så mye å si... Tenkte litt på dette kortet. Er det noe som kan anbefales? Hvis ikke, hva er å anbefale? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er vel noe av det råeste du får til AGP, bra valg. Eventuelt kunne du oppgradert til PCI-e hk hvis du har endel penger å bruke... Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Assa... Mamma betaler, og hvis det kortet jeg har vist funker bra til CS osv, så ser jeg ikke poenget i å kjøpe ett nytt HK. Dessuten er den PCen jeg kjøper skjerm og skjermkort til en PC jeg bare kommer til å bruke i 3 måneder fremover, i og med at jeg har konfirmasjon snart Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjøp et billig kort til 500kr da, drar cs lett. Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Nei, det gidder jeg ikke Broren min skal bruke PCen videre, til bl.a WoW, og da er det greit med litt grafikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå