Alekss Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjøpte meg en ny mic i dag.. Har testa den på fler programmer, men for at den skal ta opp lyd må jeg rope i den, veldig nært. Fins det noen innstillinger for dette? Har en kompis som har akkurat samme micen, så det er ikke den det er no feil med. Please svar, på forhånd takk. Lenke til kommentar
morra Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Start-meny > Alle programmer > Tilbehør > Underholdning > Volumkontroll: Sjekk hvor den loddrette kontrollen står... Ikke ha det på demp... Lykke til Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ... pluss at du kan gå inn på valgmuligheter for mikrofon, og krysse av for "+20 dB boost". Lenke til kommentar
Alekss Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du koblet til rett inngang? Det er egen inngang for mic. Hvis du bruker linjeinngang blir det for svakt signal. Lenke til kommentar
Alekss Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 ja, har 2 innganger til mic.. på den ene tar den ikke opp lyd i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Alekss Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 nå funker det, takk til alle som svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå