Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Flis i fingern - Farlig?

FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samle litt mot, bit sammen tenna mens du river den ut, istedetfor å vente.

Visst det er ei stor flis kan det i verste fall gå som han oysfaerg nevner. :ohmy:

Edit: Visst den er så inmari stor, så stikk til legen så fort som mulig.

Endret av enuR.
Lenke til kommentar
Det kan faktisk være dødelig. Ikke lenge siden det i Norge omkom en mann som følge av flis i fingeren.

Han mista først armen, så begge bena før han senere døde av infeksjoner.

5730955[/snapback]

Eyh... Thanks mate... Får vell bare ta kniven og sprette den ut...

Lenke til kommentar
Det kan faktisk være dødelig. Ikke lenge siden det i Norge omkom en mann som følge av flis i fingeren.

5730955[/snapback]

Eyh... Thanks mate... Får vell bare ta kniven og sprette den ut...

5730987[/snapback]

Gå til legen. Hvis du må sprette opp fingeren er det vel kanskje ikke så lurt å gjøre det selv?

Lenke til kommentar

5730955[/snapback]

uhhm, han fikk en utrolig sjelden hissig variant av en parasitt alle mennesker har..

Han mistet den ene armen og begge bena, men han døde ikke...

Lenke til kommentar

5730955[/snapback]

uhhm, han fikk en utrolig sjelden hissig variant av en parasitt alle mennesker har..

5731343[/snapback]

Doh! My bad! Men uansett, det er ikke akkurat positivt å miste 2 ben og 1 arm pga en flis heller. Og det er ingen vits i å skrive "en utrolig sjelden hissig variant". Det er utrolig sjeldent å få 7 rette i lotto og, men det er da folk som gjør det hver uke.

Lenke til kommentar

5730955[/snapback]

5731343[/snapback]

Doh! My bad! Men uansett, det er ikke akkurat positivt å miste 2 ben og 1 arm pga en flis heller. Og det er ingen vits i å skrive "en utrolig sjelden hissig variant". Det er utrolig sjeldent å få 7 rette i lotto og, men det er da folk som gjør det hver uke.

5731461[/snapback]

hvorfor er det ikke vits å skrive en utrolig sjelden variant? når det virkelig er det? Nå husker jeg ikke hvor mange tilfeller de har av den typen parasitt, men det var helt sykt lite i forhold til antall mennesker på jorda..så å sammenligne det med lotto blir i mine øyne en tanke dumt.

On topic: nei, selfølgelig er det ikke positivt å miste 2 ben og 1 arm, men noen er bare uheldige...Jeg river ut de flisene jeg får, ikke fordi jeg er redd for å miste beina mine, men fordi jeg ikke er hypp på betennelse, og det er sannsynligvis det værste som kan skje...betennelse altså

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...