Gå til innhold

har du lyst til å være en rider of rohan(ser her)

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg sendte en mail angående mitt problem i går, men har enda ikke fått noe svar.

Da jeg sjekka kontoen så jeg at pengene har blitt trukket derifra. :hmm:

5760380[/snapback]

Når jeg fikk mailen ble det filtrert ut av spamfilteret, så det kan jo ha skjedd med deg også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

M&B er et helt fantastisk spill, me jeg syntes at det blir litt for enkelt noen ganger (vet man kan justere vanskelighetsgrad). Om man kommer i kamp mot bare melee soldater er det bare å rygge slik at fienden danner en linje etter deg samtidig som man parerer\blokkerer og slår. kan drepe 50 stk slik uten å tape 1 hp

Lenke til kommentar
M&B er et helt fantastisk spill, me jeg syntes at det blir litt for enkelt noen ganger (vet man kan justere vanskelighetsgrad). Om man kommer i kamp mot bare melee soldater er det bare å rygge slik at fienden danner en linje etter deg samtidig som man parerer\blokkerer og slår. kan drepe 50 stk slik uten å tape 1 hp

5764189[/snapback]

Ja, litt enig der. Men til gjengjeld trenger de bare treffe 1 riktig plass så er du ute av spillet, slått i svime. Har skjed med meg en del ganger, til stor frustrasjon :p

Lenke til kommentar

5764189[/snapback]

Ja, litt enig der. Men til gjengjeld trenger de bare treffe 1 riktig plass så er du ute av spillet, slått i svime. Har skjed med meg en del ganger, til stor frustrasjon :p

5765713[/snapback]

LOTR er vel litt vanskeligere enn vanilla? Flere elite NPCs og ikke minst flere NPCs. Tok ned en mordor host, på 160 orker og onde menn i går, men det ville aldri gått med eksempelvis denne taktikken. De hadde masse archers og kavaleri.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
er det mulig å laste ned hele spillet?

ble frustert nåt jeg måtte kjøpe resten.

en ting til, jeg lasta ned lotr modden å den la seg ikke inn på spilllet etter installasjonen. noen tips?

5769959[/snapback]

Har du lasta ned demoen, så har du lasta ned hele.

Er kun en slags serial som du kjøper som trengs for å fjerne sperren som er i demoen.

Valgte du rett mappe når du installerte modden?

Lenke til kommentar
er det mulig å laste ned hele spillet?

ble frustert nåt jeg måtte kjøpe resten.

en ting til, jeg lasta ned lotr modden å den la seg ikke inn på spilllet etter installasjonen. noen tips?

5769959[/snapback]

Har du lasta ned demoen, så har du lasta ned hele.

Er kun en slags serial som du kjøper som trengs for å fjerne sperren som er i demoen.

Valgte du rett mappe når du installerte modden?

5770363[/snapback]

jeg dobbleklikka på modden å installerete den der den la seg etter nedlastinga.

hvor kan jeg kjøpe sperra da?

Endret av høvding1
Lenke til kommentar

Er det mulighet for å kjøpe dette spillet i en butikk? ar prøvd demoen og det hele var faktisk veldig tøfft. jeg likte det gjennomførte kampsystemet hvor man selv må blocke for skudd osv. Kom til lvl 3 så klikket spillet og ingen savrs såklart. Men tenker å begynne på nytt igjen i morgen.

Lenke til kommentar
hvis du har lastet ned demo'n har du hele spillet at du trenger å gjøre er å kjøpe via nettsiden dem, enten med paypal eller visa, da får du en "cd" key som du taster inn i spillet, og vips så har du hele spillet

5774655[/snapback]

Jeg har ikke visa er 17 år, men kan jo såklart spørre far min om hangidder å gjøre det for meg. Hvos mye kostet spillet igjen?

Lenke til kommentar
ca. 90 kroner hvis jeg husker riktig

5775246[/snapback]

Sjekket web-siden og det er nok riktig. Har sett på en del mod-screens, og dette spillet SKAL kjøpes. Spiller ser bare ut til å bli bedre etter hvert som man kommer lenger inn i det. Men en liten ting. Dette med modifikasjoner. Innstalleres dette i en egen mappe så man slipper å måtte reinnstallere spillet for hver gang?

Går det eventuelt ann å lage en backup mappe for det gamle spillet man kan spille ifra?

Piratemodden så også relativt stilig ut :D

Lenke til kommentar
Sjekket web-siden og det er nok riktig. Har sett på en del mod-screens, og dette spillet SKAL kjøpes. Spiller ser bare ut til å bli bedre etter hvert som man kommer lenger inn i det. Men en liten ting. Dette med modifikasjoner. Innstalleres dette i en egen mappe så man slipper å måtte reinnstallere spillet for hver gang?

Går det eventuelt ann å lage en backup mappe for det gamle spillet man kan spille ifra?

Piratemodden så også relativt stilig ut  :D

Modder installeres i egne mapper ja.

Du velger hvilken mod du vil kjøre i det oppstartsvinduet før selve spillet starter.

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar
ja, selv har jeg vel 7 forskjellige moder installert, som jeg kan bytte på å spille, et par av modene er faktisk større en selve spillet :grin:

5776112[/snapback]

Høres kult ut da :dribble: Nå må jeg bare få skaffet meg penger til spillet, så er det set to go. Skal nok spille originalspillet en del først, for så å gå over til mods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...