krist2 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hmm, jeg sendte en mail angående mitt problem i går, men har enda ikke fått noe svar. Da jeg sjekka kontoen så jeg at pengene har blitt trukket derifra. 5760380[/snapback] Når jeg fikk mailen ble det filtrert ut av spamfilteret, så det kan jo ha skjedd med deg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 M&B er et helt fantastisk spill, me jeg syntes at det blir litt for enkelt noen ganger (vet man kan justere vanskelighetsgrad). Om man kommer i kamp mot bare melee soldater er det bare å rygge slik at fienden danner en linje etter deg samtidig som man parerer\blokkerer og slår. kan drepe 50 stk slik uten å tape 1 hp Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 hvordan legger jeg moden inn på spillet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 M&B er et helt fantastisk spill, me jeg syntes at det blir litt for enkelt noen ganger (vet man kan justere vanskelighetsgrad). Om man kommer i kamp mot bare melee soldater er det bare å rygge slik at fienden danner en linje etter deg samtidig som man parerer\blokkerer og slår. kan drepe 50 stk slik uten å tape 1 hp 5764189[/snapback] Ja, litt enig der. Men til gjengjeld trenger de bare treffe 1 riktig plass så er du ute av spillet, slått i svime. Har skjed med meg en del ganger, til stor frustrasjon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 hvordan legger jeg moden inn på spillet? 5764841[/snapback] de fleste modene har jo en inataller, som legger ting der det skal, ellers pleier de å se hvor du skal legge den. men uansett skal alle moder ende opp i modules mappa Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) M&B er et helt fantastisk spill, me jeg syntes at det blir litt for enkelt noen ganger (vet man kan justere vanskelighetsgrad). Om man kommer i kamp mot bare melee soldater er det bare å rygge slik at fienden danner en linje etter deg samtidig som man parerer\blokkerer og slår. kan drepe 50 stk slik uten å tape 1 hp 5764189[/snapback] Ja, litt enig der. Men til gjengjeld trenger de bare treffe 1 riktig plass så er du ute av spillet, slått i svime. Har skjed med meg en del ganger, til stor frustrasjon 5765713[/snapback] LOTR er vel litt vanskeligere enn vanilla? Flere elite NPCs og ikke minst flere NPCs. Tok ned en mordor host, på 160 orker og onde menn i går, men det ville aldri gått med eksempelvis denne taktikken. De hadde masse archers og kavaleri. Endret 17. mars 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 ja, er en god del flere elite's i lotr moden, en del av de orkene går ikke så lett ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg kryper til korset. Lastet ned modden i dag og de orcene var jo insane. Lenke til kommentar
Ph03niX Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 M&B er helt klart et friskt pust i en sliten spillhverdag, men det ble fort tørt og kjedelig. Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 er det mulig å laste ned hele spillet? ble frustert nåt jeg måtte kjøpe resten. en ting til, jeg lasta ned lotr modden å den la seg ikke inn på spilllet etter installasjonen. noen tips? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 er det mulig å laste ned hele spillet?ble frustert nåt jeg måtte kjøpe resten. en ting til, jeg lasta ned lotr modden å den la seg ikke inn på spilllet etter installasjonen. noen tips? 5769959[/snapback] Har du lasta ned demoen, så har du lasta ned hele. Er kun en slags serial som du kjøper som trengs for å fjerne sperren som er i demoen. Valgte du rett mappe når du installerte modden? Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) er det mulig å laste ned hele spillet?ble frustert nåt jeg måtte kjøpe resten. en ting til, jeg lasta ned lotr modden å den la seg ikke inn på spilllet etter installasjonen. noen tips? 5769959[/snapback] Har du lasta ned demoen, så har du lasta ned hele. Er kun en slags serial som du kjøper som trengs for å fjerne sperren som er i demoen. Valgte du rett mappe når du installerte modden? 5770363[/snapback] jeg dobbleklikka på modden å installerete den der den la seg etter nedlastinga. hvor kan jeg kjøpe sperra da? Endret 18. mars 2006 av høvding1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Er det mulighet for å kjøpe dette spillet i en butikk? ar prøvd demoen og det hele var faktisk veldig tøfft. jeg likte det gjennomførte kampsystemet hvor man selv må blocke for skudd osv. Kom til lvl 3 så klikket spillet og ingen savrs såklart. Men tenker å begynne på nytt igjen i morgen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 hvis du har lastet ned demo'n har du hele spillet at du trenger å gjøre er å kjøpe via nettsiden dem, enten med paypal eller visa, da får du en "cd" key som du taster inn i spillet, og vips så har du hele spillet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 hvis du har lastet ned demo'n har du hele spillet at du trenger å gjøre er å kjøpe via nettsiden dem, enten med paypal eller visa, da får du en "cd" key som du taster inn i spillet, og vips så har du hele spillet 5774655[/snapback] Jeg har ikke visa er 17 år, men kan jo såklart spørre far min om hangidder å gjøre det for meg. Hvos mye kostet spillet igjen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 ca. 90 kroner hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 ca. 90 kroner hvis jeg husker riktig 5775246[/snapback] Sjekket web-siden og det er nok riktig. Har sett på en del mod-screens, og dette spillet SKAL kjøpes. Spiller ser bare ut til å bli bedre etter hvert som man kommer lenger inn i det. Men en liten ting. Dette med modifikasjoner. Innstalleres dette i en egen mappe så man slipper å måtte reinnstallere spillet for hver gang? Går det eventuelt ann å lage en backup mappe for det gamle spillet man kan spille ifra? Piratemodden så også relativt stilig ut Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Sjekket web-siden og det er nok riktig. Har sett på en del mod-screens, og dette spillet SKAL kjøpes. Spiller ser bare ut til å bli bedre etter hvert som man kommer lenger inn i det. Men en liten ting. Dette med modifikasjoner. Innstalleres dette i en egen mappe så man slipper å måtte reinnstallere spillet for hver gang? Går det eventuelt ann å lage en backup mappe for det gamle spillet man kan spille ifra? Piratemodden så også relativt stilig ut Modder installeres i egne mapper ja. Du velger hvilken mod du vil kjøre i det oppstartsvinduet før selve spillet starter. Endret 18. mars 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 ja, selv har jeg vel 7 forskjellige moder installert, som jeg kan bytte på å spille, et par av modene er faktisk større en selve spillet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 ja, selv har jeg vel 7 forskjellige moder installert, som jeg kan bytte på å spille, et par av modene er faktisk større en selve spillet 5776112[/snapback] Høres kult ut da Nå må jeg bare få skaffet meg penger til spillet, så er det set to go. Skal nok spille originalspillet en del først, for så å gå over til mods. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå