Gå til innhold

har du lyst til å være en rider of rohan(ser her)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, så det er absolutt ikke MP?

Har ikke noe å gjøre nå (bortsett fra at jeg egentlig skulle være i senga), så jeg tror jeg laster ned å prøver litt. :)

EDIT: Oj, nå har jeg sittet lenge og spilt!

Har faktisk spilt helt siden jeg skrev denne posten.

Synes spillet har et fantastisk potensiale, og i morgen skal jeg kjøpe det uten et sekunds nøling. Dette var knalltøft, og det beviser at et spill kan ha dass-grafikk, men likevel være knallbra!

Gleder meg som fanken til dette spillet gradvis blir oppdatert og moddet.

Skal forresten prøve LOTR-modden i morgen også. Det blir rått!

Dette var en velkommen oppvarming til Oblivion, og jeg ser ikke noen tvil i at det er dette jeg kommer til å spille frem til 24. mars (eller når det nå er OB kommer). :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg betalte med kredittkort ja. Har enda ikke fått noen mail med serial-kode (nei, jeg bruker ikke spam-filter, og har uansett gått gjennom hele papirkurven uten hell).

Begynner å bli smålig irriterende nå, jeg har jo veldig lyst til å spille!

Så litt på det offisielle forumet nå nettopp, men jeg fant ingen steder hvor det passer seg å poste slikt, og dessuten heller ingen tråder som hjelper om det!

Den eneste mail-adressen jeg har funnet er den man bruker når man bestiller via PayPal, så jeg tror ikke det ville ha hjulpet så mye å poste der.

Noen som har litt hjelp? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jensen: Du kan forsøke å enten legge noe i Kundestøtte (Customer Support), se f eks på denne tråden der en har postet om et tilsvarende problem som deg (riktignok via PayPal), og fått svar fra Armagan (utvikleren). Du kan eventuelt også prøve å sende en epost til [email protected]. Det er epost direkte til Armagan.

Lykke til!

[Edit - fikset noen defekte URL'er]

Endret av cetram
Lenke til kommentar

Mount & Blade er et forfriskende spill ja. Kjøpte det for lenge siden og det er ganske så imponerende i og med at det er et så lite spill.

Norske FunCom som lager Age of Conan (nytt MMORPG) liker godt dette spillet faktisk. Combat delen av AoC er inspirert av M&B, så dersom en liker litt mer console / action basert combat i et MMORPG, så bør man følge med på AoC.

M&B er topp moro for en god del timer, men når man begynner å bli virkelig god og får veldig bra items samt en god og stor hær, så stagnerer spillet noe voldsomt. Det har jo ingen slutt og ikke noe story ennå, så da rider man bare rundt og gjør det samme om og om igjen.. Men helt klart verdt de 90 kronene :)

Lenke til kommentar

Prøvde faktisk Mount&Blade veldig tidlig da jeg har en kompis i adminteamet mitt på mitt eget mmorpg og han kjenner ekteparet som begynte utviklingen av det.

Jeg må si det at det er veldig imponerende det de har fått til på relativt kort tid og med nærmest to tomme hender.

Mount&Blade kommer nok til å bli en slager for mang en hack'n slash ungdom, men holder det virkelig mål for oss som kanskje setter enda litt høyere krav enn de fleste?

Det er jeg mer usikkert på men det utvikles jo stadig så man vet aldri.:)

Lenke til kommentar

Thulian - for å si det sånn, jeg har spillt spill siden tidlig 80 tall, og jeg regner meg selv som svært kresen når det gjelder spill, og jeg ser helt klart på Mount and Blade som et rimelig friskt pust.

Grafikken er kanskje ikke top notch, og innholdet pr dags dato er jo mer eller mindre fraværende, men like fullt oser spillet av kvalitet og en kjærlighet til produktet jeg svært sjelden opplever i mer kommersielle utgivelser. Ikke det at jeg nødvendigvis er noe spesielt representativ, men jeg føler i alle fall at jeg har rimelig høye krav til kvalitet etter hvert :)

Og jeg vet heller ikke om det kommer til å bli en suksess blant "hack and slash" ungdom - til det er det vel antageligvis for dårlig grafikk, for få orker og ninjar og generelt for lite flashyness over hele greiene. Jeg ser faktisk for meg at det appelerer mer til folk som faktisk er lei nok et generisk-førstepersons-skyte/sverd/whatever spill. Og som vet å verdsette et åpent gamleplay..

Lenke til kommentar

LOTR mod er dødstøft. Det som er litt imponerende er at modden har større kart, flere våpen og flere forskjellige militære enheter enn originalspillet. Modden virker å være et samarbeidsprosjekt mellom flere ressurssterke personer på taleworlds forumet (den offisielle M&B hjemmesida).

Ps. Er det noen som har fått magiske våpen enda? Har spilt endel, men fremdeles sier Kongen av Gondor at våpnene skal "spares til mørkere tider og tøffere karer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...