Laserlasse Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 For å legge til det Gunfreak sier, så kan spillet til en viss grad sammenlignes med Sid Meiers Pirates; selve konseptet og friheten du har er i veldig stor grad likt, men M&B er ikke ferdig utviklet med full bakgrunnshistorie og narrasjon enda. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Hmm, så det er absolutt ikke MP? Har ikke noe å gjøre nå (bortsett fra at jeg egentlig skulle være i senga), så jeg tror jeg laster ned å prøver litt. EDIT: Oj, nå har jeg sittet lenge og spilt! Har faktisk spilt helt siden jeg skrev denne posten. Synes spillet har et fantastisk potensiale, og i morgen skal jeg kjøpe det uten et sekunds nøling. Dette var knalltøft, og det beviser at et spill kan ha dass-grafikk, men likevel være knallbra! Gleder meg som fanken til dette spillet gradvis blir oppdatert og moddet. Skal forresten prøve LOTR-modden i morgen også. Det blir rått! Dette var en velkommen oppvarming til Oblivion, og jeg ser ikke noen tvil i at det er dette jeg kommer til å spille frem til 24. mars (eller når det nå er OB kommer). Endret 12. mars 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hmm, nå har jeg betalt spillet (gjorde det i går kveld), men har enda ikke fått noen serialkode i eposten min. Hvor lang tid tar det fra man betaler til man får den koden da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Synes det var litt kult jeg også ja.. Bare prøvd uten rh modden til nå da.. Syykt irriterende å tape kamper da.. Tastaturet føyk rett i veggen her om dagen.. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jensen: Det kommer litt an på om du betalte med kredittkort eller med paypal (eller hva det nå var alternativet var). Kredittkort pleier det å gå rimelig kjapt, men det andre kan ta litt lengre tid. Hvis du fremdeles ikke har hørt noe, legg inn en post på det offisielle forumet (http://forums.taleworld.com) eller send en epost til de som lager det. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 åå, endelig et ridderspill uten monstre! laster ned nå.. kjøper det hvis det er bra! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg betalte med kredittkort ja. Har enda ikke fått noen mail med serial-kode (nei, jeg bruker ikke spam-filter, og har uansett gått gjennom hele papirkurven uten hell). Begynner å bli smålig irriterende nå, jeg har jo veldig lyst til å spille! Så litt på det offisielle forumet nå nettopp, men jeg fant ingen steder hvor det passer seg å poste slikt, og dessuten heller ingen tråder som hjelper om det! Den eneste mail-adressen jeg har funnet er den man bruker når man bestiller via PayPal, så jeg tror ikke det ville ha hjulpet så mye å poste der. Noen som har litt hjelp? Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) noen som bytter en mount&blade-serial mot noe? kan bytte litt forskjellig.. har blant annet en steam-account! send meg en pm da! Endret 14. mars 2006 av benyeah Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jensen: Du kan forsøke å enten legge noe i Kundestøtte (Customer Support), se f eks på denne tråden der en har postet om et tilsvarende problem som deg (riktignok via PayPal), og fått svar fra Armagan (utvikleren). Du kan eventuelt også prøve å sende en epost til [email protected]. Det er epost direkte til Armagan. Lykke til! [Edit - fikset noen defekte URL'er] Endret 14. mars 2006 av cetram Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jaja, da var mailen sendt. Satser på å få svar i morgen da. Gleder meg til å kunne fortsette fra lvl 6. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mount & Blade er et forfriskende spill ja. Kjøpte det for lenge siden og det er ganske så imponerende i og med at det er et så lite spill. Norske FunCom som lager Age of Conan (nytt MMORPG) liker godt dette spillet faktisk. Combat delen av AoC er inspirert av M&B, så dersom en liker litt mer console / action basert combat i et MMORPG, så bør man følge med på AoC. M&B er topp moro for en god del timer, men når man begynner å bli virkelig god og får veldig bra items samt en god og stor hær, så stagnerer spillet noe voldsomt. Det har jo ingen slutt og ikke noe story ennå, så da rider man bare rundt og gjør det samme om og om igjen.. Men helt klart verdt de 90 kronene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 derfor modder, flere av dem gir deg en hoved quest så du har et mål i spillet Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Prøvde faktisk Mount&Blade veldig tidlig da jeg har en kompis i adminteamet mitt på mitt eget mmorpg og han kjenner ekteparet som begynte utviklingen av det. Jeg må si det at det er veldig imponerende det de har fått til på relativt kort tid og med nærmest to tomme hender. Mount&Blade kommer nok til å bli en slager for mang en hack'n slash ungdom, men holder det virkelig mål for oss som kanskje setter enda litt høyere krav enn de fleste? Det er jeg mer usikkert på men det utvikles jo stadig så man vet aldri. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Thulian - for å si det sånn, jeg har spillt spill siden tidlig 80 tall, og jeg regner meg selv som svært kresen når det gjelder spill, og jeg ser helt klart på Mount and Blade som et rimelig friskt pust. Grafikken er kanskje ikke top notch, og innholdet pr dags dato er jo mer eller mindre fraværende, men like fullt oser spillet av kvalitet og en kjærlighet til produktet jeg svært sjelden opplever i mer kommersielle utgivelser. Ikke det at jeg nødvendigvis er noe spesielt representativ, men jeg føler i alle fall at jeg har rimelig høye krav til kvalitet etter hvert Og jeg vet heller ikke om det kommer til å bli en suksess blant "hack and slash" ungdom - til det er det vel antageligvis for dårlig grafikk, for få orker og ninjar og generelt for lite flashyness over hele greiene. Jeg ser faktisk for meg at det appelerer mer til folk som faktisk er lei nok et generisk-førstepersons-skyte/sverd/whatever spill. Og som vet å verdsette et åpent gamleplay.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 LOTR mod er dødstøft. Det som er litt imponerende er at modden har større kart, flere våpen og flere forskjellige militære enheter enn originalspillet. Modden virker å være et samarbeidsprosjekt mellom flere ressurssterke personer på taleworlds forumet (den offisielle M&B hjemmesida). Ps. Er det noen som har fått magiske våpen enda? Har spilt endel, men fremdeles sier Kongen av Gondor at våpnene skal "spares til mørkere tider og tøffere karer". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 har ikke fått noen enda, har gjort isengard og duneland svakere men det er alt.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hmm, jeg sendte en mail angående mitt problem i går, men har enda ikke fått noe svar. Da jeg sjekka kontoen så jeg at pengene har blitt trukket derifra. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Dette spillet hadde vært så ufattelig heftig i multiplayer, at jeg ikke kan få sagt det edit:leif Endret 16. mars 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 ja, er snakk om MP i M&B2. her et et bilde fra en ny crusader mod. på bilder ser dere Gunfreak the lion heart Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Digger det at piler / spyd henger seg fast i skjoldet Noen ganger stiller jeg meg bare foran noen pil-å-bue / spyd folk og fyller opp skjolder mitt med mye forskjellig tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå