Gå til innhold

har du lyst til å være en rider of rohan(ser her)

Anbefalte innlegg

eller kanskje du kan vil være en soldat i gondors hær, eller er du en av de slemme som vil slåss for the Great eye.

nå kan du det,

last ned å kjøp dette spillet(ca 90kr) http://www.taleworlds.com/ så går du hit og laster ned denne moden http://forums.taleworlds.net/viewtopic.php?t=5204 med denne lotr moden kan man endelig spille rider of rohan og hakke den orcer, eller være ord og drep dine finder uten anger

på det første bilde ser dere at jeg og mine sodater rir til kamp, på det andre bilder har jeg nettopp slakta ned 100+ orc's

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal testes med en gang. :)

Jeg er en av dem som liker gode spill uavhengig av grafikk.

5733669[/snapback]

Ah, another "not-needmax-graphic-to-play"... :D

Grafikk er oppskrytt, jeg blir ikke lenger forført av glimmer og plastikk. :)

Det er ikke den tekniske grafikken som betyr noe, det er den kunstneriske. (Sorry for litt OT)

Lenke til kommentar
Huff, betaling for betatesting værste jeg har sett!

5735326[/snapback]

If you buy now, you will pay only $14 instead of the $25 full price*.

Som betyr at hvis du kjøper spillet nå, kan du spille det lenger for en lavere pris. Ikke det verste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Som Guardian sier - dette er ikke betaling for betatesting. Versjonene som legges ut av spillet, er som regel mer stabile enn de fleste spill som vanligvis slippes på markedet i dag, eller blir gjort stabile med en ny patch noen timer etter en ny versjon er sluppet.

Du får anledning til å kjøpe et produkt som ikke er ferdig enda, men som likefullt er full spillbart, har utrolig mye spillbarhet og som antageligvis kommer til å bli ett utrolig bra produkt når det er ferdig. Det er vel det eneste spillet jeg har prøvd så langt som tillater kamp på hesteryggen.

I tillegg er det stort sett utviklet av 2 personer (Tyrkisk ektepar). Som faktisk hører på hva spillerne har å si, og utvikler spillet deretter. Grafikken kan kanskje ikke måle seg med det beste på markedet, men du verden. Gi det en sjanse.

Lenke til kommentar

"Riders of Rohan, what news from the mark"

Dette må testes ut ja. Likte "Pirat" modde som kom for kort tid siden, meget bra.

Må vel teste ut dette.

Og et spørsmål til dere som klassifiserer det som søppel. Sett på bildene, eller prøvd selve spillet?

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg litt hva dette spillet er for noe? Er det et online-spill eller noe sånn? Skal vel laste det ned og prøve etter hvert, men nå skal jeg se American Psycho på TV2, så det blir ikke tid enda.

Hadde vært kjempefint om noen hadde kommet med litt lett dekkende info om spillet i mens. :)

Lenke til kommentar

er et open ended RPG. orgnalt er det et "realistisk" ridder spill. der du lager en karakter(vanlige ting, som sverd, spyd, bue) kan du velge hva du vil være god i og du forbedrer deg.

du kan gå til fots eller på heste ryggen. du kan rekrutere folk som du har med det i slagmarken. spillet er bare i beta. så det er ikke noe main quest, men du får mange små quester fra forskjellige steder, det er 2 store factions du kan velge å være med i som er i krig med værandre.

det er en drøss med moder til spillet, alt fra lotr, pirates, vikinger. det finnes også moder som gjør at du får en mainquest og kan vinne spillet.

modder som Napolionic, cowboy osv er også i produkson

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...