Dozer_ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Heisann, tenker litt på å ta en overhaling på pc'en snart og til det trenger jeg et nytt og litt større kabinett enn det jeg har... Det jeg har er forresten et Cheiftech Dragon bare en litt eldre modell tror jeg... Det jeg merker i dette kabinettet er at jeg begynner å få litt liten plass når jeg monterer nvidia kort som er rimelig mye større enn mitt gamle ati 9700. Vel, jeg har sett litt rundt, bla. annet på hardware.no's test av Antec P180 og Cooler Master Cavalier 3. Jeg liker kabinetter som er litt stilrene og med litt kvalitetsfølelse. Ikke noe dill med vindu og lys og drit. God kjøling (luftkjøling) og rimelig stille er vel også å foretrekke. Opp under tusenlappen hadde vel vært den greieste prisantydningen egentlig... Noen som har noen kommentarer om de to jeg har nevnt? Eventuelt andre forslag? *Cooler Master Stacker begynner også å se litt bra ut, noen meninger? Endret 10. mars 2006 av Dozer_ Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ta en kikk på denne tråden Dozer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=548791 Mulig Lian-Li kabinettet blir i minste laget da er Stacker'n bedre. Der er det i hvertfall ikke mangel på plass!! Lykke til med valget ditt! Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg så på den, men det var ikke så mange svar der gitt.. Men det var der Stacker'en kom frem ja Likte egentlig ikke det andre som kom frem i den tråden da... Endret 10. mars 2006 av Dozer_ Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg så på den, men det var ikke så mange svar der gitt.. Men det var der Stacker'en kom frem ja Likte egentlig ikke det andre som kom frem i den tråden da... 5731046[/snapback] Hehe, jeg har begge serru og er dritfornøyd. Dvs. den pc'en som er i bruk er bygget på Lian-Li og den som moddes as-we-speak- er Stacker'n. Velger du Stacker er du garantert å bli fornøyd! Det er mange som blir anbefalt kabbisser fra andre og som angrer på at de kjøpte det og det og det osv. Men jeg har hittil ALDRI hørt om noen som har vært misfornøyd med Stacker. Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå