g@bb@ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Her syns jeg vi kan poste våre drink mikser! Helst ikke post slike "hjemmelagde drinker av øl-sprit-og-sukker." Litt seriøse poster som inneholder : Alkohol type og %, blandevann, og annet tilbehør. Måle enheter hvis mulig. Min favoritt: 1/10 del Vodka/kalinka/dworek 40 % 4/10 deler Shwepes Sitron brus (Ikke Bitter Lemon!) 4/10 deler Sprite brus 1/10 del Tom Collins (Den grønne) Rist brusen slik at det ikke er mer kullsyre igjen. Da er den best. Serveres kald Endret 10. mars 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Denne tråden fikk ikke mange poster Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) hb/husholdningsaft/sprite/sitron bland det som du vil, blir godt usansett. Kaffe/hb Endret 10. mars 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg liker cola jeg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sprite+øl = Shandy trur jeg det heter...en kompis fra england sa det var populært der borte, og det smaker ganske godt også, høres helt jævli ut men ... funker med cider også... Drikker ikke no særlig sprit, og de gangene jeg gjør det så blir det shots... Men White Russian er en av mine favoritt drinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå