gemini Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 HALLO Jeg har kjøpt meg et nytt skjermkort gainward geforce 4 mx 440 , alt jeg hadde råd til dessverre . Så over til mitt spørsmål ; det var ingen vifte på skjermkortet bare noen kjøleribber tror jeg det er,kan det stemme da ? Trodde det var vifte på alle nye skjermkort . Noen som veit no om dette , eller har tilsvarende kort som mitt . Setter pris på svar . På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvis du ser på hjemmesiden til Gainward så er også kortet ditt avbildet uten vifte og kun med kjøleribber. Så alt er nok som det skal være. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 men om du får stabilitetsproblemer kan du jo altidt kjøpr en liten vifte som du bare skrur fast i kjøleribba, jeg gjorde dette med mitt gamle Voodoo3 3000 AGP kort og det senket tempen _utrolig_ mye... :smile: [du kan for eksempel bruke en gammel pentium vifte eller en chipset vifte] Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Bra det fremdeles finnes skjermkort uten vifte, spør du meg. De små viftene er noe herk, begynner som regel å bråke etter kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå