Riks Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei, er ganske ny for .NET så sliter nok litt med å forklare hva jeg vil her.. hehehe Håper dere skjønner det likevel. (jeg bruker Visual Studio 2005) Jeg adder en referanse til en gbaapi.dll-fil og metodene som ligger i denne kommer opp i object browseren. Det er jo vel og bra, men jeg ville jo helst at dem også skulle komme opp når jeg bruker objektene i koden min. Altså: Du har en: Dim noe as string skriver du "noe" og trykker på "." så kommer det opp en liste over gyldige metoder for dette objektet. Jeg skriver feks: dim oTime as object oTime = oGBA.CreateTimeObject() videre nå vil jeg jo at metodelisten for dette objektet skal komme frem når jeg skriver oTime. [sprett opp en meny med liste over metoder] Noen forslag til hvordan jeg kan få inn denne listen? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Problemet er jo at du bruker typen Object. Hvilken type returnerer egentlig CreateTimeObject-metoden din? Øyvind. Lenke til kommentar
Riks Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Dette er fra object browseren: (viss det var det du mente) createtimeobject er ikke en metode som jeg har laget selv. Function createtimeobject() As Object Member of: tesst.gba.Igba Lenke til kommentar
Riks Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Problemet er jo at du bruker typen Object.Hvilken type returnerer egentlig CreateTimeObject-metoden din? Øyvind. 5730655[/snapback] Og DER skjønte jeg hva du mente! Funker helt som jeg vil når jeg bare bruker Dim noe As New tesst.Timeline i steden for den der as object-saken jeg hadde over. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå