Gå til innhold

XBOX 360 - Trøbbel

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Fight Night 3 i går og satt og koste meg da konsollen hang seg i en match. Etter dette får jeg ikke maskinen ordentlig i gang igjen. Når jeg skrur den på får jeg 3 røde lys rundt power knappen, i stedet for det vanlige med 1 grønt lys :( og den starter ikke opp verken menyer eller spill.

Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt søk på Google gav meg følgende tips:

"1. Try restarting the console.

2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:a. Turn the console off.

b. Unplug all the power and AV cables from the console.

c. Unplug the power cord from the wall socket.

d. Firmly reconnect all the cables.

e. Turn on the console.

3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console.• If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.

4. Examine the lights on the power supply. When you turn on the console, the power supply light should illuminate green even if the three lights on the RoL flash red. For more information about what to do if the power supply light illuminates red or does not illuminate, click the following article numbers to view the articles in the Microsoft Knowledge Base:

906101 (http://support.microsoft.com/kb/906101/) Xbox 360: The power supply light is red

906103 (http://support.microsoft.com/kb/906103/) Xbox 360: The power supply light is not illuminated

5. If you continue to experience this behavior, contact Xbox Customer Support.

Note If the agent cannot help you resolve this issue, return the console to Microsoft for repair. "

La oss håpe du slipper punkt nummer fem :cry:

Lykke til!

Lenke til kommentar

Takk for svar :) veldig glad for å få hjelp. Er selvfølgelig rimelig nervøs nå som helgen nærmer seg og jeg har kjøpt Fight Night og greier.. som forøvrig virker veldig bra!

Nå er jeg på utkikk etter en HDTV å spille på. Gamle Trofast (32" CRT) skal pensjoneres.

Lenke til kommentar

Skjønner jævlig godt at du er litt skjelven i knærne nå, ja! Typisk visst det skulle skjære seg just når det kommer en del spennende titler til 360'n.

Sitter med nøyaktig samme tankene om min "kjære" 28" fra 1943 (eller var det 1944..) MÅ pensjoneres snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...