Heilage Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, nybegynneren slår til igjen. Ber helst om å ikke slaktes, men forslag til forbedringer mottas med takk. Nok engang skal det nevnes at jeg akkurat har fått mitt første speilrefleks, og er fortsatt ekstremt nybegynner. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 hmm, ingen komentarer, på et helt døgn... Bildet har mange kjempe elementer.. Men også noen større negative ting som fanger blikket, de to hoved tingene som slå meg er : den skjeve markante linja øverst i bildet.. Forslag, prøv å klippe bildet rett under, for den burde ikke være med i mine øyne. at sol lyset er så utbrent, det er en del av motivet, men øverste ringen på plastkoppen forsvinner, den skulle nesten ha vært med... Så i mine øyne så skulle kanskje hatt litt mindre blenderåpning, kanskje prøvd på HDR på dette bildet, det hadde vært morro prosjekt... Hva er i fokus på originalbildet.? Den duse flaska var vedig spesielt å pen synes jeg... Fikk lyst til å høre litt historie jeg, fikk litt den følelsen av bildet, rart... hehe.. Hvorfor Bedtime? som tittel.? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg venter tålmodig vet du. Angående den skjeve linjen, som er lampeskjermen på nattbordet, så er jeg faktisk enig nå etter at du har nevnt det. Den er litt forstyrrende. Jeg trenger dog litt tips til hvordan jeg kan få plastkoppen mindre utbrent, og allikevel få de blasse fargene jeg får her. Og historien? Tja... Det er jo en tom vinflaske på et nattbord, med en tom plastkopp ved siden av. Selv Synes jeg at Bedtime var en god tittel. Jeg tok bildet i Frankrike på ferie nå i vinterferien. Så disse to tingene som sto på nattbordet, og følte at det ga meg noe. Så jeg tok bildet, lot det ligge i noen dager, så voldtok jeg det i PS så det skulle bli som jeg ville ha det. Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 lige en hurtig paint-redigering. har fjernet hakket i bordkanten nederst. det skaber renre linjer. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 det var liten vinflaske må jeg si toppen av bildet virker forstyrrende for meg, hva er det for noe i toppen av bildet? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg syntes det er et stilig bilde, men synd at man ikke kan lese hva som står på flasken (Litt mye og hard skygge på flasken). Ellers enige med det de nevnte ovenfor. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Burde kanskje opplyse om at jeg har lagd en "revidert" versjon. Fortsatt like hard skygge, jeg liker det litt. Synes ikke at man skal kunne definere 100% hva det står på flaska. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Burde kanskje opplyse om at jeg har lagd en "revidert" versjon. Fortsatt like hard skygge, jeg liker det litt. Synes ikke at man skal kunne definere 100% hva det står på flaska. 5748844[/snapback] DER ja, gratulerer, et flott bilde... Helt enig, skal ikke lese hvasom står på flaska, det er ikke poenget å hadde vært forstyrrende.... (edit: jeg synes det var litt kunstig farge på koppen nå da, men hvem vet, kanskje det produseres slike også... sikkert fordi jeg ble vandt med å se hvit kopp... ) Endret 13. mars 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå