TST Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Etter mer tid med mye venting og frustrasjon blant Battlefield-spillere, er nok en viktig oppdatering til Battlefield 2 omsider tilgjengelig. Les mer Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Har ikke fått testet nye patchen enda, men det kan vel kun endres til det bedre nå Etter litt testing ser det ut til at den fungerer fint. Missilene er litt mer samarbeidsvillige, man slipper AT-buggen og lyden fungerer bra igjen. Endret 10. mars 2006 av Frikky Lenke til kommentar
Geita Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ====================================================================Battlefield 2T: V1.21 ReadMe File February 28, 2006 ==================================================================== ==================================================================== Patch v1.21 ===================================================================== BUG FIXES - Fixed the Hmmwv with TOW crash on Battlefield 2: Special Forces maps - Fixed the Battle Recorder crash - Fixed the screen capture - Fixed the issue with Pixel Shader 1.4 video cards - Fixed the issue that caused heat seeking missiles to stick to oil towers - Fixed the issue that caused heat seaking missiles to ziz-zag - Reduced the maximum number of claymores that can be dropped to 2 - Fixed the Server Browser filter to enable search by map name - Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other sync issues. Den nederste linja dekker AT-bug, dobbelkasting av pakker, lydbug, etc. Så det så. Og den fungerer flott til nå Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Godt å høre at ting har blitt fikset, det må jeg si Har ikke fått testet dette selv, men gleder meg til å se hvordan det blir! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Endelig EA har dere fått til en patch som funker..!! Aldri så har jeg hatt en så lag fri spillrunde som etter innstalleringen av patch 1.21. Hele spillet flyter bedre enn noen gang... Og jeg la spesielt merke til at AT ikke er så "styrbar" som under patch 1.2, det viker litt som på meg at missilen er mere på samme måte som før patch 1.2.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Selfølgelig, de har sikkert bare funnet fram den gamle kildekoden. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Virker shock paddels fint nå da? *teste' Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg fikk ikke lastet ned patchen selv, ikke noen steder...så jeg måtte få en kompis til å gjøre det, å sende det over msn...men det er jo det bf2 er alt om, TEAMWORK :!: Gleder meg veldig nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg fikk ikke lastet ned patchen selv, ikke noen steder...så jeg måtte få en kompis til å gjøre det, å sende det over msn...men det er jo det bf2 er alt om, TEAMWORK :!: Gleder meg veldig nå 5732282[/snapback] Jeg fikk lastet den ned fra http://www.battlefield.no på noen få minutter jeg... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tok nøyaktig 20 sek. fra battlefield2.no. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hva er positivt og hva er negativt med patchen? Jeg har tenkt å teste selv, men lurer bare på hva dere mener Lenke til kommentar
Geita Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hva er positivt og hva er negativt med patchen? Jeg har tenkt å teste selv, men lurer bare på hva dere mener 5733090[/snapback] Du har ikke så mye valg vel? That said, det er en (hot) fix. Ingenting er nerfet eller "forsøkt fixet". De har rettet alle åpenbare feil, og den fungerer bra til nå. Mindre lagg/pl og mer fps også. Har enda ikke hørt noen skrekkhistorier Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (...)That said, det er en (hot) fix. Ingenting er nerfet eller "forsøkt fixet".De har rettet alle åpenbare feil, og den fungerer bra til nå. Mindre lagg/pl og mer fps også. Har enda ikke hørt noen skrekkhistorier 5733135[/snapback] Virker som det tar lengre tid å resupply'e np. Tidligere kunne man dumpe ammobags i det uendelige omtrent, nå tar det tid å få tilbake flere ammobags etter de tre første. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) "Tok nøyaktig 20 sek" Snakker vi om hele patchen her?? den på 367mb? wow..hva slags linje har du?? Jeg laster ned patchen nå,går tregt,kun 465KB/sec:-( Vel jeg kan ikke få det noe særlig kjappere,har kun maks 500KB/sec.hehe:-( Husker før i tiden da patcher var på et par mb..og her har vi en patch på nesten 400mb...hehe.var mye bedre før i tiden..hehe Endret 12. mars 2006 av Scortech Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 "Tok nøyaktig 20 sek" Snakker vi om hele patchen her?? den på 367mb? wow..hva slags linje har du?? Jeg laster ned patchen nå,går tregt,kun 465KB/sec5739716[/snapback] De fleste trenger ikke laste ned hele patchen, men nøyer seg heller med oppdateringen på 14 MB fra versjon 1.20. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Ny patch ute nå..1.22 ========= Patch v1.22 ========= FIXES: - Improved Server Stability -> Please let it be true! - Fixed rank up messages in Special forces - Adjusted handling of the Tiger attack chopper - Added delay for aiming reticule when going prone to all support weapons - Adjusted deviation on MG36 and PKM to be in line with other support weapons - Increased rpm from 600 to 900 on the P90 - Fixed Lock on error on certain Oil towers - Fixed a Great Wall Exploit - Fixed exploits on Dragon Valley and Karkand Battlefield 2 v1.21 to v1.22 Incremental Patch 9.5mb Endret 30. mars 2006 av Scortech Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har gamer.no fortsatt denne tilgjengelig for nedlasting? Jeg får ingen respons når jeg trykker på nedlastingslinken. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Patch V1.3 er jo kommet så patch V1.2 er det ingen vits i å laste ned..spesielt hvis du spiller online.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Joda, men jeg tenkte jeg skulle laste ned 1.2->1.21, 1.21->1.22, 1.22->1.3. Men var noe bug med en av de, så jeg lasta ned hele 1.3. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er vanligvis no bugs med incremental patchene ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg