Gå til innhold

Musikk til min film

whom

Anbefalte innlegg

Det er ikke en stor produksjon, bare i forbindelse med skole, så vi overser copyright-regelen ;)

Finner ikke ummidelbare sanger og lyder til filmen min. Håper dere assossierer sanger\toner med mine klipp, og har noen forslag.

Det er i en film på 4 min ca. som viser hvordan en dag på medielinjen er.

Hva jeg trenger:

- lystig musikk når filmen begynner - Tekst fades over til nærbilde av en som sykler rolig (med hjelm!) så litt komisk også.

- lydeffekt (fant ikke noen selv) Vi hører en som sykler, gjerne litt "skranglete"

Videre skiftes det vinkel, og vi ser totalbilde av syklisten som sykler bort og ut av bilde i 4x speed (til skolen)

- Da tenker jeg i retningen av en rask tone som står i stil med fast-motion. Senere har vi også en person som går samme stretning i fast-motion, kan da bruke den samme lyden.

Har også en mer actionfyllt scene, der det filmes en med kamera som filmer en som trikser. Fokuset er på kameramann, og vi sirkulerer rundt ham og inn på ham.

- Actionfyll musikk\tone, men ikke for dominerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mulig å poste bilder, da pcen dessverre er å finne på skolen.

Jeg (sammen med resten av gruppen) skal redigere det ferdig i løpet av mandagen, så det står nok dårlig til med komponering.

Nå er det så godt som bare lyden i filmen som mangler, som beskrevet over, så hvis jeg finner meg lydene i helgen, så vil vi vel akuratt klare deadlinen. ;)

As for Cultufluna så hadde sangen vært perfekt hvis det var snowboard kameramannen filmte, men med en som står og trikser, blir det litt overkill.

Takker for alle innspill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...