Gå til innhold

Minireview og første inntrykk av GRAW

Straffa

Anbefalte innlegg

Mitt inntrykk

Singelplayer delen er helt topp. Ingenting å utsette det på unntagen at i singeldelen er i 720p og i multiplayer er i 1080i. Det betyr sorte striper for meg oppe og nede i singelplayer da jeg har en 19" LCD monitor.

Grafikken er super. Det skinner og realismen er nesten til å ta på. Har bare kommet til mission 3 men storyen virker solid så langt.

Multiplayer delen var det jeg har spilt mest så langt. Aldri har jeg hatt det så morro med multiplayer som med dette. I går kveld spilte jeg med Dr Peedee, Heffalomp og Strangebeer. Spille co op, der vi får oppdrag å gjøre forskjellige ting. Det er helt konge.

Takk til deg Dr Peedee som lærte meg en del ting :)

Her er det ikke bare pek og skyt. Man må samarbeide, legge opp taktikker og prøve gjennomføre det. Samtidig har du passe god kontroll hvor team mates er. Du kan følge dem gjennom det lille kamera vinduet, sette opp markeringer og mye annet som jeg ikke har gjort ennå.

Var litt skeptisk til grafikken i multiplayer delen, da jeg hadde lest en del reviews om dette. Selv om ikke skyggene er like bra og det ikke skinner like bra som i singelplayer så overgår det alikevel alle forventinger. Trær og gress svaier og alle brett oser av deilige detlajer.

Har ikke merket noe FPS drops i singelplayer eller i multiplayer. Nå har jeg ikke spilt med 16 stykker over nettet men er ganske overbevist at min kjære xbox 360 klarer det uten FPS drops :love:

Det blir nok mye spilling utover. Nå gjenstår det bare å se om Oblivion kan toppe dette, selv om det er en helt annet sjanger. Beste xbox 360 spillet så langt og en av mine favoritter.

Grafikk: 10

Lyd: 9

Story: 8

Multiplayer: 10

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt inntrykk

Singelplayer delen er helt topp. Ingenting å utsette det på unntagen at i singeldelen er i 720p og i multiplayer er i 1080i. Det betyr sorte striper for meg oppe og nede i singelplayer da jeg har en 19" LCD monitor.

Grafikken er super. Det skinner og realismen er nesten til å ta på. Har bare kommet til mission 3 men storyen virker solid så langt.

Multiplayer delen var det jeg har spilt mest så langt. Aldri har jeg hatt det så morro med multiplayer som med dette. I går kveld spilte jeg med Dr Peedee, Heffalomp og Strangebeer. Spille co op, der vi får oppdrag å gjøre forskjellige ting. Det er helt konge.

Takk til deg Dr Peedee som lærte meg en del ting :)

Her er det ikke bare pek og skyt. Man må samarbeide, legge opp taktikker og prøve gjennomføre det. Samtidig har du passe god kontroll hvor team mates er. Du kan følge dem gjennom det lille kamera vinduet, sette opp markeringer og mye annet som jeg ikke har gjort ennå.

Var litt skeptisk til grafikken i multiplayer delen, da jeg hadde lest en del reviews om dette. Selv om ikke skyggene er like bra der og det ikke skinner like bra som i singelplayer så overgår det alikevel alle forventinger. Trær og gress svaier og alle brett oser av deilige detlajer.

Har ikke merket noe FPS drops i singelplayer eller i multiplayer. Nå har jeg ikke spilt med 16 stykker over nettet med er ganske overbevist at min kjære xbox 360 klarer det uten FPS drops  :love:

Det blir nok mye spilling utover. Nå gjenstår det bare å se om Oblivion kan toppe dette, selv om det er en helt annet sjanger. Beste xbox 360 spillet så langt og en av mine favoritter.

Grafikk: 10

Lyd: 9

Story: 8

Multiplayer: 10

5730391[/snapback]

Er helt enig i dine erfaringer Avanore. Og det var foresten jævlig gøy å spille sammen med deg, Heffalomp og Strangebeer i går.

Dette er uten tvil den beste tittelen av de spillene jeg har så langt til Xbox360, og jeg sitter på PGR3, CoD2, Condemned, Perfect Dark Zero, Kameo, Need for Speed Most Wanted og Fight Night Round 3. Faktisk så synes jeg dette er det beste spillet i Ghost Recon serien, og jeg har vært borte alle på PC og på Xbox(1) også.

Jeg kjøpte Fight Night 3 i går også... Det er der oppe på toppen det også, men jeg må nok spille litt mere av begge før jeg tør kåre noen klar vinner om hva som er morsomst. Men vet du hva? Det trenger jeg heller ikke. Det er to forskjellige spill, så forskjellige som det går ann å bli. FNR3 er veldig veldig bra det også. Hatt noen kjedelig online erfaringer i FN3: Link: min hjemmeside/blog

I GRAW singelplayer er jeg faktisk bare på det andre oppdraget (tror jeg) der du starter i helikopteret og skyter alt som beveger seg. Men jeg er overhvelmet av alt hittill..

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...