Gå til innhold

Hvor kan jeg skaffe 2mm skruer og isol. skiver ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Holder på med et vannkjølingsprosjekt, og nå nærmer jeg meg slutten og monteringen. Problemet mitt er at jeg ikke finner isolerende skiver til 4mm-skruer, samt fjærer.

Til gpu-blokka trenger jeg 2mm-skruer, og det vet jeg ikke hvor jeg skal få tak i engang. Clas, Biltema og Jernia fører det ikke, eller har bare <2cm, som jeg tror er alt for lite. Til disse 2mm-skruene trenger jeg muttere, isolerende skiver, vanlige skiver og fjærer.

Hvor kan jeg få tak i dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skruver finner du på www.elfa.se de lengste de har i M2 er vel 16mm lengde... De har også helgjennget stang i M3 og opp..

Du finner også skiver i plast her, men fjærer er det straks litt værre å finne.

noen som hvet hvor man finner passende fjærer??

Lenke til kommentar
Skruver finner du på www.elfa.se  de lengste de har i M2 er vel 16mm lengde...  De har også helgjennget stang i M3 og opp..

Du finner også skiver i plast her, men fjærer er det straks litt værre å finne.

noen som hvet hvor man finner passende fjærer??

5730899[/snapback]

Som du sikkert ser, skrev jeg at <2cm er alt for lite. Hullene er 2mm, (GF4), og da hjelper det lite med M3...

Lenke til kommentar

Tja, Swiftech Adapter kit til MCW50 ser ut som inneholder 2mm skruer, muttere og fjærer? Er det sorte isolerende skiver? Jeg trenger jo ikke det andre dillet, men har vel ikke noe valg?

De andre fjærene er til cpu-blokk... Isolerende skiver kan jeg jo strengt tatt lage selv? finne noe i plast og lage et passende hull i... bør funke, det... f.eks plexiglass eller noen biter av primoflex-slangen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...