Gjest mafister Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 jeg sitter her med et kabinett som har 250 watt power supply. jeg har amd t-bird 900 mhz . jeg hadde tenkt å skaffe meg en kabinett vifte , men så sier en jeg snakker med på mirc er at da kan maskinen gå til helvete. han nevnte noe med at den hadde ikke nok strøm til å forsyne maskinen og vifte og at jeg burde hatt et kabinett 300 watt power supply . er det noe sant i det han sier for jeg vet det at 300 watt passer bra til amd , men det skal da gå ann å ha kabinett vifte i mitt kabinett .er det noen av dere som har amd t-bird i et kabinett med 250 watt + at dere har en kabinett vifte . svar så fort som mulig mvh håkon Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 en kabinettvifte i lag med en tbird 900 burde ikke vere noe problem, burde ikke vere et problem samma hva du hadde hatt, en kabinettvifte bruker saapas lite strom at det knapt merkes. de som trekker mest drar vel i mot 3W og det er jo bare ca 0,25 - 0,3 A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå