mikk3l Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Heisann! Jeg har søkt på elektro grunnkurs til høsten. Kan jeg da få tilvalgsfag? I så tilfelle, finnes det noe tilvalgsfag som inneholder webdesign eller koding? (html,php,css og mySQL) Takker for svar på forhand. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Går Grunnkurs elektro, og på min skole har vi ett tilvalgsfag som heter Informatikk Der lærer vi litt webdesign, visual basic, Html koding.. er alt vi har fått gjort av koding og slikt hittil.. ganske lærerikt.. mn tror tilvalgsfag er ganske forskjellig fra skole til skole Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Vi kunne bare velge mellom ekstra elektronikk eller elektroteknikk vi Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg ser at opplegget for videregående skole har endret seg ganske mye. Se www.vilbli.no for mer informasjon. Regner med at det fremdeles er slik at de ulike skolene har forskjellige tilbud når det gjelder tilvalgsfag. Dersom du står litt på, og viser at det er nok interesserte elever, kan det godt være at et fag blir opprettet. Vi fikk for eksempel tegnspråk, som jeg tror var en følge av at mange elever ønsket det. Lenke til kommentar
mikk3l Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Okei. Takker for svarene Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 På vår skole kan man velge IKT. Det er først et halvt år med photoshop. Så et kvart år med frontpage og så videoredigering! Men det er nok forskjellig fra skole til skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå