cbs77 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når jeg spiller film fra XBMC via trådløst så begynner det å hakke etter noen min. Tar på pause i 10 sek så kan jeg se noen minutt til. Xbox er koblet trådløst via en bridge som mottar signal fra en gamerouter. Denne går inn i PC via kablet nett. Dette har fungert fint før. Noen som har noen ideer på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
gupp Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er dårlig båndbredde. Hadde det samme hos meg. Trådløse forbindelsen, selv om det skulle være 54Mbit gav ikke mer enn kanskje 5-8Mbit, skulle tro det var nok, men XBMC likte den ikke alltid. Siden jeg la kabel og gav opp på dette ugudlige trådløse tingene har alt funket helt perfekt. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Er dårlig båndbredde. Hadde det samme hos meg. Trådløse forbindelsen, selv om det skulle være 54Mbit gav ikke mer enn kanskje 5-8Mbit, skulle tro det var nok, men XBMC likte den ikke alltid. Siden jeg la kabel og gav opp på dette ugudlige trådløse tingene har alt funket helt perfekt. 5730201[/snapback] Det er 108Mbit i begge ender. Fungerte fint i går, men jeg er blank på hvorfor. Er det mulig at routertrafikken blir tatt opp av naboen? Bruker ikke sikkerhet på nettet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå