stian90_2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei, jeg skal skrive ut noen inlegg fra en chat som jeg holder på med, men hvordan viser jeg bare 20 inlegg ? Scriptet ser sånn ut nå: include("config_chat.php"); $bgcolor1="#eeeeee"; $bgcolor2="#dddddd"; $QY = mysql_query("SELECT * FROM chat ORDER BY id DESC"); $num_rows = mysql_num_rows($QY); echo '<table width="100%"><tr><td width="10%"><b>Navn:</b></td><td align="center"><b>Innlegg:</b></td><td align="right"><b>Dato:</b></td></tr>'; while($ROW = mysql_fetch_array($QY)){ $navn = $ROW["navn"]; $inlegg= $ROW["inlegg"]; $tid = $ROW["tid"]; $id = $ROW["id"]; $bgcolor = ($i++ & 1) ? $bgcolor2 : $bgcolor1; echo '<tr><td bgcolor='.$bgcolor.' align="left">' .$navn.'</td><td bgcolor='.$bgcolor.' align="center" width="60%">' .$inlegg.'</td><td bgcolor=' . $bgcolor . ' align="center">' .$tid. '</td>'; if($LoggedIn) { echo '<td><a href="index.php?p=chat&s=slett&id='. $id .'">Slett</a></td>'; } } echo '</table>'; Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 SELECT * FROM chat ORDER BY id DESC LIMIT 0, 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå