Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Har arvet et par Canton Fonum 630 DC av min far, men har desverre bare en gammel Sanyo forsterker til å drive dem. Forsterkeren er grei nok, men jeg tror disse høytalerne har mere på lager enn hva Sanyoen klarer å frembringe. Hva slags/hvor kraftig/hvilken prisklasse? Dette er primært det jeg lurer på.. På forhånd takk! Håper ikke jeg har postet alt for feil! Endret 9. mars 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 NAD gir mye kraft for pengene. http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/St...terker_Graa.htm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 salgspost - fjernet 5732665[/snapback] Flyttes fra annet om hardware til audio. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...cat=13&mypage=2 denne kan være et bra kjøp , ville ikke gitt mere en 3-3500 for den . Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kommer ann på hvor mye du vil betale da... Men NAD lager mye bra som ikke koster så mye ellers er Thule veldig bra. Begge disse produsentene får mye skryt av pressen Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Canton lager gode høyttalere,så de låter sikkert fint de dær med den rette forsterkeren. MARANTZ PM-7200 til 3995 kr er et godt kjøp. Marantz har en tendens til å være "snille" i bassområdet,så hvis det er mye bass og trykk du ønsker vil nok en Nad eller H/K passe deg bedre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Her har du et rimelig godt forslag til en ok pris! Vincent låter veldig godt på mine Canton hvertfall. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ville absolutt tatt en titt på Vincentene. Kan ikke så mye om canton så vet ikke om de er lettdrevne eller trives best med litt kraft. Men Vincent er jo kjent for å lage gode og kraftfulle forsterkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå