traskas waits for alice Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Heyheyhey!! Det er også kommet masse nytt på http://www.3dfxcool.no jo!! Det er gledelige nyheter for alle og enhver vettu :smile: De har bl. a. fått inn swiftech sin 4000B kjøler og de har og fått inn swiftech sin MCX462. check it out baby Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 er de kjøleribbene til skjermkort av kobber også? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 juppz Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Kan ikke ok.no ta en test av de kjøleribbene og se om de er noe bedre enn de gamle? Har litt lyst til å bytte ut kjøleribbene mine på mitt gf3 ti500xp kort. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 legg ut link hvis det kommer noen test da.. skulle akkurat til å kjøpe det gamle settet, men tror jeg venter til jeg vet hvilket av settene som er best :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 stor skuffelse, kjøleribbene til skjermkort er av aluminium :sad: men varme sprederne til vanlig ram virker lovende men har ikke lyst å begynne å prøve å demontere RD-ramen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå