Fosco Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Maxtor IDE ATA-133 40GB 7200RPM - DiamondMax Plus 8 Noen som har erfaring med denne disken? Er den bra? rask? støyer den mye? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Maxtor og WD er etter min mening de beste diskene. disken du spør om er rask og effektiv, men har trolig en del varmeutviklign og også en del støy. ellers er den helt topp å ha. den har lang gjennomsnittelig levetid også. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 De fleste diskene pr.dags dato er gode disker. Smak og behag Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg har akkurat samme bare 80gb, veldig fornøyd. Selv om den ikke er like rask som 60gb ibm'en min :-/ Lenke til kommentar
XAntaresX Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Merkelig dette med hvilke harddisk merker som foretrekkes. Dem fleste har neppe kunnet teste alle de forskjellige merkene.. for eksempel alle 80gig typer som finnes på markedet i dag, og sammenlignet dem. Har misstanke om at man kjøper seg en disk; er fornøyd med den, og synes den må være best. Jeg er ingen ekspert på disker, men har i det minste bygd omtrent 50 maskiner, og fått testet det meste. Helt ærlig synes jeg ikke det er forskjell på dem. Merker at 8mb cache på WD diskene biter litt.. og at Seagate Barracuda IV er dødsens stillegående. Ellers er det et fett spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå