Gå til innhold

Patch 1.21 er kommet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker, du slo meg. :)

Kanskje påpeke at den fortsatt ikke er offisiell, så sarte sjeler kan vente til i morgen.

Her er et iallefall et utdrag av readme-fila:

================================================================================

Battlefield 2™: V1.21

ReadMe File

February 28, 2006

================================================================================

Patch v1.21

BUG FIXES

- Fixed the Hmmwv with TOW crash on Battlefield 2: Special Forces maps

- Fixed the Battle Recorder crash

- Fixed the screen capture

- Fixed the issue with Pixel Shader 1.4 video cards

- Fixed the issue that caused heat seeking missiles to stick to oil towers

- Fixed the issue that caused heat seaking missiles to ziz-zag

- Reduced the maximum number of claymores that can be dropped to 2

- Fixed the Server Browser filter to enable search by map name

- Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other

sync issues.

Endret av _MrMilo_
Lenke til kommentar

Rask test viser at jeg fremdeles får CTD når jeg starter battlerecorder. :( Skulle trodd de hadde greid å fikse det, men det er mulig at det bare er dataen min som ikke takler det.

Faktisk detter jeg ut uten forvarsel det sekundet jeg kommer inn på banen.(battlerecorder)

Endret av Jonulf
Lenke til kommentar

fikse AT rakett går gjennom kjøretøy kanskje? og revive bug for medics? IMHO er det den største buggen... ødelegger totalt for AT kittets effektivitet på tankmaps og medic revive...selv om det er fint å slippe noldus revives en gang i blandt er det rimelig irriterende at det ikke funker når det skal..

Lenke til kommentar
fikse AT rakett går gjennom kjøretøy kanskje? og revive bug for medics? IMHO er det den største buggen... ødelegger totalt for AT kittets effektivitet på tankmaps og medic revive...selv om det er fint å slippe noldus revives en gang i blandt er det rimelig irriterende at det ikke funker når det skal..

5729746[/snapback]

- Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other

sync issues.

Det kommer under der ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...