Gå til innhold

Redd for å bli Busted

Anbefalte innlegg

Jeg vokser opp fint uten alkohol jeg :) Og det i et land hvor folk drikker MYE mer enn i Norge, spesielt ungdom.

5737456[/snapback]

eeh?? noensinne vert i Danmark?? der skal du se alkohol drikking, eller russland for densakts skyld.. eller sverige... eller finland.. hele skandinavia.. Og alkohol er helt topp det så lenge folk ikkje lager ett problem av det som å bli avhengig, så har jo vi de om ikkje klarer å slutte å drikke når de først begynner.. de burde holde seg unna.. ingen problem å vokse opp uten alkohol.. men man går glipp av en del gøy ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dere helt dum..?

Han skal sikkert bare skryte over at foreldrene er sååå vanvittig rike, og at han er så kul og snuser når han er 15..

Tror ikke på at han får 50k for ikke å snuse..

Isåfall er foreldrene rimelig rike da?

Synes du BURDE bli busted jeg, sånn som du holder på å skryte..

5737087[/snapback]

Hvorfor skulle han ikke faa det? Min familie er ikke saerlig rik, og jeg faar mellom 30 og 40 tusen en plass. Det finnes mange folk som faar idiotiske pengesummer for diverse ting (min tidligere nabo fikk 32tommers tv paa rommet for aa pusse tennene hver dag i to maaneder, og da var han 9, en jeg moette paa stranden i sommer fikk en baat til 120'000 i konfirmasjonsgave fra faren, moren gav ham 30'000, etc. etc.). Saa jeg tviler ikke et sekund paa at han faar 50 hoevdinger for ikke aa snuse.

Jeg er dog enig i at han lagde denne traaden bare for aa skryte over at han er saa toeff osv. Han er heller ikke den eneste i traaden som er glad i saa skryte over penger.

5737125[/snapback]

:ohmy: ....

9 år og 32" Plasma for å pusse noen tenner?!

Høres ut som de er veldig bortskjemte :p

5737139[/snapback]

Var ikke noen plasmaskjerm (de finnes ikke i 32", minste du finner er 37), men 32" TVer kostet ganske greit i '99.

Kremt: Da er du bare en eller annen fyr med et dumt syn paa penger :) Og nei, jeg orker ikke ta det opp paa PM heller, har visst bedre ting aa gjoere.

5737159[/snapback]

Så feil.. sry

Du, hallo.. Det er langt fra mange som får tv for å puse tenna hver dag i 2mnd, tar det som selvfølge jeg men... Og hvorfor skulle du tatt det på PM, si det ut her, jeg driter i hva du syns om meg og om andre får vite det? Og de er litt bortskjemte hvis de får det.. Kan sikkert hende de hadde fortjent det i foreldrenes (rike) øyne, men.. :p

5737537[/snapback]

Jeg synes ingenting stygt om deg da men :p

Lenke til kommentar

Jeg vokser opp fint uten alkohol jeg :) Og det i et land hvor folk drikker MYE mer enn i Norge, spesielt ungdom.

5737456[/snapback]

eeh?? noensinne vert i Danmark?? der skal du se alkohol drikking, eller russland for densakts skyld.. eller sverige... eller finland.. hele skandinavia.. Og alkohol er helt topp det så lenge folk ikkje lager ett problem av det som å bli avhengig, så har jo vi de om ikkje klarer å slutte å drikke når de først begynner.. de burde holde seg unna.. ingen problem å vokse opp uten alkohol.. men man går glipp av en del gøy ;)

5737586[/snapback]

Nemlig. Ingen problem aa vokse opp uten alkohol. Akkurat det jeg ville frem til. Saa hvorfor spoer du om jeg noensinne har vaert i Danmark eller Russland eller whatever? Det gaar nok fint an aa vokse opp uten alkohol der ogsaa.

Forsaavidt saa har jeg vaert i Danmark, Sverige og Russland, men ikke Finland.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
*tralala*

5737087[/snapback]

*tralala*

5737125[/snapback]

*tralala*

5737139[/snapback]

*tralala*

5737159[/snapback]

Så feil.. sry

Du, hallo.. Det er langt fra mange som får tv for å puse tenna hver dag i 2mnd, tar det som selvfølge jeg men... Og hvorfor skulle du tatt det på PM, si det ut her, jeg driter i hva du syns om meg og om andre får vite det? Og de er litt bortskjemte hvis de får det.. Kan sikkert hende de hadde fortjent det i foreldrenes (rike) øyne, men.. :p

5737537[/snapback]

Jeg synes ingenting stygt om deg da men :p

5737601[/snapback]

Greit^^ Da skjønner ikke jeg vha du skulle tatt på PM men;p

Nå syns jeg Off Topicen har blitt veldig stor her.. Babler om hvilket land de drikker mest i, om du klarer å vokse opp uten snus, alko, røyking whatevva, men vi har igrunn diskutert mye nok om "problemet" til trådstarter.. Dessuten tror jeg han ble litt skremt og sitter nå å prøver å slutte å snuse etter alle kommentarene han fikk :p

Lenke til kommentar
Jeg snuser ikke røyker ikke og drikker ubetydelig lite. Vennligst sett inn kr.- 50 000 på min konto, nå.

5736882[/snapback]

Vennligst betal de pengene til Staten siden du ikke bidrar med avgiftskroner til felleskassen.... :whistle:

Lenke til kommentar

Synes det er helt flott at foreldre stiller et slikt ultimatum til barna i en periode i livet hvor de har en tendens til å "gjøre som alle andre". Foreldrene gjør ikke annet enn å oppfordre barna til å avstå fra tåpelige fristelser på et tidspunkt hvor induvidualisme er nærmest ikke-eksisterende. Når barnet går over i de myndiges rekker, og har fått lappen/pengene, står de fritt til å velge selv. På dette tidspunktet tipper jeg at sjansen er _mye_ mindre for at poden begynner å snuse eller røyke, da det ikke finnes noen fordeler ved å røyke/snuse, noe de fleste også innser etterhvert som de blir eldre.

Lenke til kommentar

Enig med Nazgul. Husker at jeg ble lovd penger, 5000 eller noe sånt, for ikke å begynne å røyke før jeg ble 18. Det gikk fint. Hadde ikke begynt uansett.

Da jeg ble 18 fikk jeg ingen penger, men det er greit, gidder ikke kreve dem inn når det ikke er noen grunn til å få dem. La meg ikke akkurat i selen for å holde meg unna giftpinnene. :p

Lenke til kommentar

Nemlig. Ingen problem aa vokse opp uten alkohol. Akkurat det jeg ville frem til. Saa hvorfor spoer du om jeg noensinne har vaert i Danmark eller Russland eller whatever? Det gaar nok fint an aa vokse opp uten alkohol der ogsaa.

Forsaavidt saa har jeg vaert i Danmark, Sverige og Russland, men ikke Finland.

5737609[/snapback]

eg som leste feil på første tråden der eg trodde det sto at ungdommer drakk generelt MYE i norge.. men va visst ikkje det som sto der :p

Men syns folk som ikkje noensinne har drukket skulle prøvd seg en uskyldig gøy fylla med venner og venninner... også kalt fest..

Lenke til kommentar

Jeg har en avtale om at jeg ikke skal røyke eller drikke før jeg får lappen, og da skal mamma å pappa betale den. Nå er jeg 18 år, og drikker og går ut ca en gang i uka, om ikke mer. Foreldrene mine har ikke peiling.

Edit: skriveleif

Endret av Skillpadde
Lenke til kommentar
Jeg har en avtale om at jeg ikke skal røyke eller drikke før jeg får lappen, og da skal mamma å pappa betale den. Nå er jeg 18 år, og drikker og går ut ca en gang i uka, om ikke mer. Foreldrene mine har ikke peiling.

Edit: skriveleif

5773944[/snapback]

Fytti p*kker du er toeff altsaa! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...