Gå til innhold

Redd for å bli Busted

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er traadstarter skremt bort fra forumet? Han har ikke svart, men det er 4 sider med poster som sier akkurat det samme.

Jeg synes ikke at det er galt med aa faa penger for aa la vaere med rusmidler, men hvis du faktisk faar pengene saa mener jeg du burde legge deg i et kott og skamme deg for resten av livet.

Og jo, 50'000 er mye penger. Aa si noe annet er bare idioti. For 50'000 kroner faar du en bil, fire datamaskiner, vanvittig mye cola eller hva pokker. Hvis du sammenligner det med 2 millioner for et hus, saa er det selvfoelgelig lommerusk, men aa si at 50'000 kroner er lite er bare idioti.

Edit: Leif.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå, sykepleiere tjener vel litt mer da :p

5736814[/snapback]

Jeg har lyst til aa si hva jeg mener om deg, men desverre er dette et serioest forum og jeg proever aa ikke bli saa altfor userioest.

NEI, 50'000 er ikke lummerusk! Enkelt og greit. Har du tenkt over hva du kan faa for 50'000? Hvis 50'000 var lommerusk for voksne, hvorfor kryr det av voksne hardware- eller kamerainteresserte her som VIL ha bedre kamera eller pc, men mener at ting er for dyrt?

Selvfoelgelig kan det hende at du er en vestkantsgutt hvis pappa er kjendisadvokat, ikke pokker vet jeg, men for FLERTALLET saa er ikkee 50'000 lommerusk.

Jeg faar foroevrig 200 kroner per maaned (satt inn paa sparekonto som jeg ikke kan roere enda) frem til den dagen jeg er atten fra besteforeldrene mine, saa lenge jeg ikke roeyker eller snuser. Hvis jeg begynner med det, faar jeg ikke pengene.

Lenke til kommentar

Er dere helt dum..?

Han skal sikkert bare skryte over at foreldrene er sååå vanvittig rike, og at han er så kul og snuser når han er 15..

Tror ikke på at han får 50k for ikke å snuse..

Isåfall er foreldrene rimelig rike da?

Synes du BURDE bli busted jeg, sånn som du holder på å skryte..

Endret av ThePatriot
Lenke til kommentar
Er dere helt dum..?

Han skal sikkert bare skryte over at foreldrene er sååå vanvittig rike, og at han er så kul og snuser når han er 15..

5737087[/snapback]

Hvorfor skulle han ikke faa det? Min familie er ikke saerlig rik, og jeg faar mellom 30 og 40 tusen en plass. Det finnes mange folk som faar idiotiske pengesummer for diverse ting (min tidligere nabo fikk 32tommers tv paa rommet for aa pusse tennene hver dag i to maaneder, og da var han 9, en jeg moette paa stranden i sommer fikk en baat til 120'000 i konfirmasjonsgave fra faren, moren gav ham 30'000, etc. etc.). Saa jeg tviler ikke et sekund paa at han faar 50 hoevdinger for ikke aa snuse.

Jeg er dog enig i at han lagde denne traaden bare for aa skryte over at han er saa toeff osv. Han er heller ikke den eneste i traaden som er glad i saa skryte over penger.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til aa si hva jeg mener om deg, men desverre er dette et serioest forum og jeg proever aa ikke bli saa altfor userioest.

NEI, 50'000 er ikke lummerusk! Enkelt og greit. Har du tenkt over hva du kan faa for 50'000? Hvis 50'000 var lommerusk for voksne, hvorfor kryr det av voksne hardware- eller kamerainteresserte her som VIL ha bedre kamera eller pc, men mener at ting er for dyrt?

Selvfoelgelig kan det hende at du er en vestkantsgutt hvis pappa er kjendisadvokat, ikke pokker vet jeg, men for FLERTALLET saa er ikkee 50'000 lommerusk.

5737078[/snapback]

Er absolutt ikke vestkantgutt :p

Bare si det du mener om meg, vi kan ta det på PM vi :roll:

Bare si ifra det :yes:

Lenke til kommentar
Er dere helt dum..?

5737087[/snapback]

Hvorfor skulle han ikke faa det? Min familie er ikke saerlig rik, og jeg faar mellom 30 og 40 tusen en plass. Det finnes mange folk som faar idiotiske pengesummer for diverse ting (min tidligere nabo fikk 32tommers tv paa rommet for aa pusse tennene hver dag i to maaneder, og da var han 9, en jeg moette paa stranden i sommer fikk en baat til 120'000 i konfirmasjonsgave fra faren, moren gav ham 30'000, etc. etc.). Saa jeg tviler ikke et sekund paa at han faar 50 hoevdinger for ikke aa snuse.

Jeg er dog enig i at han lagde denne traaden bare for aa skryte over at han er saa toeff osv. Han er heller ikke den eneste i traaden som er glad i saa skryte over penger.

5737125[/snapback]

:ohmy: ....

9 år og 32" Tv for å pusse noen tenner?!

Høres ut som de er veldig bortskjemte :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Er dere helt dum..?

5737087[/snapback]

5737125[/snapback]

9 år og 32" Plasma for å pusse noen tenner?!

5737139[/snapback]

Var ikke noen plasmaskjerm (de finnes ikke i 32", minste du finner er 37), men 32" TVer kostet ganske greit i '99.

Kremt: Da er du bare en eller annen fyr med et dumt syn paa penger :) Og nei, jeg orker ikke ta det opp paa PM heller, har visst bedre ting aa gjoere.

Lenke til kommentar
50`000 er lommerusk ;)

Dere forstår det ikke før dere har blitt en viss alder :p

5736413[/snapback]

Som f.eks 18, slik som du?

Unnskyld meg, men: HAHAHA!

50000 er mye penger, det er det ingen tvil om. De kan blant annet finansiere 1 års husleie når du skal studere. MEN, å få de for å avstå fra snus/røyk blir rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar
MEN, å få de for å avstå fra snus/røyk blir rett og slett for dumt.

5737285[/snapback]

Snus er ikke noe et menneske trenger for å vokse opp. I motsetning til f.eks. alkohol.

5737362[/snapback]

Trenger et menneske alkohol for aa vokse opp?

Jeg vokser opp fint uten alkohol jeg :) Og det i et land hvor folk drikker MYE mer enn i Norge, spesielt ungdom.

Lenke til kommentar
Hva er vel 50k?

Jo, nesten ingenting.

Det finner du ut når du virkelig begynner å bruke penger :roll:

5735263[/snapback]

Er jo bedre å ha 50K i lommeboka når du fyller 18.

Ikke alle som har tid til jobb, og tjene penger og slikt så de har penger til de f.eks skal ha lappen og bil...

Og 50K er for meg masse penger..

Lenke til kommentar
Er dere helt dum..?

5737087[/snapback]

5737125[/snapback]

9 år og 32" Plasma for å pusse noen tenner?!

5737139[/snapback]

Var ikke noen plasmaskjerm (de finnes ikke i 32", minste du finner er 37), men 32" TVer kostet ganske greit i '99.

Kremt: Da er du bare en eller annen fyr med et dumt syn paa penger :) Og nei, jeg orker ikke ta det opp paa PM heller, har visst bedre ting aa gjoere.

5737159[/snapback]

Så feil.. sry

Du, hallo.. Det er langt fra mange som får tv for å puse tenna hver dag i 2mnd, tar det som selvfølge jeg men... Og hvorfor skulle du tatt det på PM, si det ut her, jeg driter i hva du syns om meg og om andre får vite det? Og de er litt bortskjemte hvis de får det.. Kan sikkert hende de hadde fortjent det i foreldrenes (rike) øyne, men.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...