Gå til innhold

Redd for å bli Busted


Anbefalte innlegg

snus på skolen og hos vennene dine, ikke kjøp deg egen snus..

Vær avhengi av at andre har nikotin, har de ikke dette så kan du ikke snuse da.. Dette vil redusere snusingen din, kanskje du slutter en dag. Jeg skull gjerne ha slutta med nikotinfaenskap for 50.000, jeg jeg bruker nikotin fordi det er godt ikke fordi jeg er avhenget.

5729369[/snapback]

 

jævla snylter!! :p

5731377[/snapback]

folk er bare greie, får vell 2-4 røyk pr. skole dag. helgene går det vell 5 røyk pr dag.

snus får jeg av alle hvor som helst når som helst..

5732159[/snapback]

Hvis ikke muttra er i nærheten, kommer til å være i nærheten, eller andre foreldre eller folk som forteller alt til mora si er der, så hender det jeg bommer en eller to røyk, men sier at jeg hang med folk som røyka.. Ingen vet no^^ Og sånn skal det være!

 

Ei veninne i klassa ble helt fra seg når kompisen min sa jeg hadde tatt en røyk på veg til skolen, kjefta meg ned da! Ble helt satt ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, selvsagt velger du snusen. Om du mener at foreldrene dine kan kjøpe deg ut av alle livets gleder så synes jeg virkelig synd på deg.

5730179[/snapback]

 

:nei:

 

50.000 kr er mye penger.

Og pointet er ikke at foreldrene skal lede han ut av "livets gleder", det er heller "livets dreper".

Pointet er at han skal få en god start på livet og karrieren.

Og man kan ikke bare si "her har du 50k", man må heller sette et mål for å få disse pengene.

Og å ikke snuse/røyke er et godt mål, både for trådstarter og foreldrene.

 

Jeg får selv 50.000kr, når jeg er 18 og 25 år.

Det jeg da må gjøre er å ikke røyke eller snuse osv(drikke er lov).

Men heldigvis så trenger jeg ikke snuse/røyke for å være kul.

Har heller vett til å ungå dette.

 

Så til trådstarter:

Det her kan påvirke livet ditt.

50.000kr er en flott start til bil osv.

Hvis du fortsetter nå og foreldrene dine buster deg, som de sikkert kommer til å gjøre så kommer du til å angre på at du var en dust i tidligere dager som gjorde akkurat dette.

Så tipset mitt er at du rett og slett slutter!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva foreldrene dine holder på med. Man bør ikke belønnes for å oppføre seg til henhold til lovverket/de sosialt aksepterte normene, men heller straffes for å bryte det/de.

 

Glasurgenerasjonen slår til igjen.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

du får 50,000 kroner får å ikke snuse, men du velger å snuse... :hmm:

 

har du skalla i en spiker eller no?!

faen, kan ikke være riktig skrudd sammen når du velger å snuse for å være

kul framfor 50 K.

jeg får lappen til bil hvis jeg ikke drikker,røyker eller snuser, selvfølgelig velger jeg lappen da, hadde ikke tenkt å begynne uansett, men nekter ikke for litt goder.

sorry, men akkurat nå er jeg frustrert over hvor dumme enkelte er...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Om foreldrene gir han så mye penger for noe så latterlig så har han nok ingen pengeproblemer.

 

Tror egentlig han kan snuse så mye han vil, men alikevel få 50 000,- når han blir 18. De slår to fluer i en smekk ved å legge ved en betingelse som de tjener på.

Lenke til kommentar

Dette er idiotisk, betale sin sønn for å la være å snuse :hrm:

Rusmidler og slikt er noe alle må finne ut av selv om de vil bruke eller ikke, ingen kan egentlig la seg kjøpe til det, vil nok heller tro at du fikk mer lyst på snus fordi det er på en måte litt på kanten med foreldrene dine.

Uansett, når du får noen år til på baken og begynner i jobb, innser du fort hvor sinnsykt lite penger for eksempel 100k er.

Nesten ingenting ;)

Lenke til kommentar

Om du er så jævlig dum at foreldrene din trur du ikke klarer å la være å begynne å røyke/snuse uten å få 50k syntes jeg synd på deg. Du får vel foresten penger for gode karakterer også?

 

Edit:

Holder foresten med LarsP sine argumenter.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Hva er vel 50k?

Jo, nesten ingenting.

Det finner du ut når du virkelig begynner å bruke penger :roll:

5735263[/snapback]

Husk på at 50k er VELDIG mye mer for en 18-åring enn en ferdig utdannet person i full jobb.

 

Han kommer til å leve som en konge når han studerer! :cool:

 

(Forutsatt at han tar hintene han får herfra.)

Lenke til kommentar
Er faen livredd for å bli busted av foreldrene mine. Er 15 år og har snust i ca. et halvt år. Pointet er at jeg får 50k for å holde meg unna slikt  :tease:  :dontgetit:

5729314[/snapback]

 

Foreldrene dine vet det nok allerede. Foreldre vet MYE mer enn du tror.

 

Forøvrig bør du tenke over følgende. Hva er kulest av å snuse nå eller å kunne kjøpe bil når du fyller 18? Hva drar mest damer av de to alternativene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...