Gå til innhold

Redd for å bli Busted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt, din idiot.

 

Om du får 50.000 kr for å ikke snuse, er det absolutt ikke verdt det å snuse. Du gjør det garantert fordi du synes det er kult, og det gjør det enda mer idiotisk. De eneste som virkelig har behov for snus er de som har slutta å røyke.

 

Uansett, enten forhandler du deg til pengene, ellers slutter du å snuse, og får pengene.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo bare å være litt snusfornuftig og velge det som er best her og nå det vell?

 

Seff tar du de 50k. Du kan kjøpe snus for resten av livet for de pengene omtrent jo...

 

Makan til luksusproblem dette her var :p Jeg ville gladlig betalt 50k for å holde meg unna snusen jeg.

Lenke til kommentar
Er faen livredd for å bli busted av foreldrene mine. Er 15 år og har snust i ca. et halvt år. Pointet er at jeg får 50k for å holde meg unna slikt  :tease:  :dontgetit:

5729314[/snapback]

 

Har sniffet meg frem til IPèn din og hvis ikke jeg får 50/50% deal med deg så tar jeg en prat med fattern din....

Lenke til kommentar
Er faen livredd for å bli busted av foreldrene mine. Er 15 år og har snust i ca. et halvt år. Pointet er at jeg får 50k for å holde meg unna slikt  :tease:  :dontgetit:

5729314[/snapback]

 

Har sniffet meg frem til IPèn din og hvis ikke jeg får 50/50% deal med deg så tar jeg en prat med fattern din....

5729351[/snapback]

Haha, så bra! :lol:
Lenke til kommentar

snus på skolen og hos vennene dine, ikke kjøp deg egen snus..

Vær avhengi av at andre har nikotin, har de ikke dette så kan du ikke snuse da.. Dette vil redusere snusingen din, kanskje du slutter en dag. Jeg skull gjerne ha slutta med nikotinfaenskap for 50.000, jeg jeg bruker nikotin fordi det er godt ikke fordi jeg er avhenget.

Lenke til kommentar

Bytt ut snusen med en sutteklut eller noe. 15-åringer burde ikke snuse. Ta pengene og dropp snusen. Du har holdt på i et halvt år sier du... Et par priser i uka i smug når mamma og pappa har lagt seg? Et lite råd: Ikke suggerer deg selv til å tro at du er avhengig, da blir det brått værre. Dessuten er det _too easy_ å slutte om du virkelig er avhengig. 50.000>bæsj på boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...