Uknuselig Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! Jeg har et stort problem med datamaskinen min. Maskin skrur seg av pga nv44_disp fil. Dette skjer sikkert 3-4 ganger i uken. Utrolig dritt. Denne meldingen får jeg opp når den klikker: Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på maskinen. Det virker som følgende fil skaper problemet nv4_disp Hvis det er første gang du ser denn stoppfeilmeldingen, starter du datamskinen på nytt. Hvis feilmeldingen vises på nytt, gjør du følgene: Enghetsdriveren sitter fast i en uendelig løkke. Dette angir vanligvis problemer med selve enheten eller med enhetsdriveren som programmerer maskinvaren galt. Teknisk innformasjon: *** STOP: 0X000000EA (0X865BD990, 0X86331860, 0XF7C6DCBC, 0x00000003) nv4_disp Starter dumping av fysisk minne. Dumping av fysisk minner er ferdig. Kontakt systemansvarlig eller brukerstøtteavdeling hvis du vil ha mer hjelp. Er det noen som kan hjelpe meg? P4 3.06 GHz 1 GB ram G-force Fx 5600 128mb Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er driveren til skjermkortet ditt som gir deg denne feilmeldingen. Har du prøvd og avinstallere den du har og laste ned ny fra nVidia. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Start maskina opp i sikkermodus og legg inn nye drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Bytt ut drivere, prøv nVidia 56.64 eller 71.89 versjon. Husk å slette de gamle først. Endret 9. mars 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Start maskina opp i sikkermodus og legg inn nye drivere. Hilsen, efikkan. 5729353[/snapback] Nope, ikke gjør det legg dem inn i Windows som vanlig men husk og deaktivere antivirus programmet ditt ellers blir dem ikke lagt ordentlig inn. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ok, skal gjøre det nå Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Har prøvd nu, men får opp det samme. Tro om det kan ha noe med dette ----> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=533590&hl= Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Feilmeldingen er som regel nvidia driverne som har ett eller annet problem, så tipsene til de over gjelder. Selv har jeg opplevd dette mellom f.eks driverne til nvidia skjermkort og realtek nettverkskort.. Oppdater alt av drivere på maskinen og se om den kommer seg.. Edit: Leif Endret 18. mars 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå