fakey Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 http://fakey.no/index2 Min første side i css. Er noe småfeil og finpussing som gjenstår, håper å være fullstendig ferdig over helgen. Nyhetene på forsiden er kun dummy, så dont care Kritikk og kommentarer på design, innhold og kode er velkommen! :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Fin den, men synes at bakgrunnen ble litt vel mørk og jeg ville fått inn en a:hover på menyen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Da la jeg til en hover på menyen siden du er den 9. personen (om jeg ikke har telt feil) som har savnet d Har noen problemer ennå, SPESIELT i Internet Explorer som selvfølgelig skal voldta siden min. Får prøve å rette opp i dette. Lenke til kommentar
frets Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Dette ser bra ut, men bakgrunnen er for mørk. Og har du tilgang på noen mer spennende fonter ville jeg gjort menyen litt større og endret font. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Bakgrunnen er litt for dyp og mørk. Prøv en litt lysere bakgrunn. Jeg liker ikke helt ...meny/left_line_ord.gif på begge sidene av menyen, den ødelegger liksom litt av helhetsinntrykket. Du kunne også gjort menyen litt større, og mer lettleselig. Ellers, helt grei side. Endret 11. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det er noe rart med menyen her. Bruker Opera 9. Menyen er liksom bare halv høy. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Det er noe rart med menyen her. Bruker Opera 9. Menyen er liksom bare halv høy. 5736071[/snapback] Ja, men trykk på en av linkene så funker den fint. Har litt problem med de div'ene på forsiden, de legger seg over menyen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå