H.C.S Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvordan skal jeg sette opp slik at jeg får en felles påloggings prossess på alle maskinene? Slik at jeg må skrive inn brukernavn og passord og at jeg kan logge meg på fra andre maskiner enn min egen. Kan windows xp brukes til dette eller fungerer bare 2000? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 du tenker på at det ligger sentrale brukere på windows 2000 serveren, som du vil logge på med på hvem som helst maskin i bygget? Da må du opprette et domene. Les på google hvordan Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 du tenker på at det ligger sentrale brukere på windows 2000 serveren, som du vil logge på med på hvem som helst maskin i bygget? Da må du opprette et domene. Les på google hvordan 5730241[/snapback] Ja, det er det jeg mener, men kan ikke finne noe på google. er vel meg som søker på feil ord . Hva er det jeg må ta å søke på? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du må vel lage et domene i Active Directory og legge til brukere der og melde inn alle pcene som skal ha mulighet for å logge seg på domenet inn i domenet. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 å fortelle hvordan man lager et domene er ganske omfattende. Enten let deg frem på google eller kjøp deg en Windows Server 2003 bibel. Men for all del, spør her under veis om det er noe du lurer på Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 ja, det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå