Gå til innhold

Brukere på WS 2003med BKK

Anbefalte innlegg

Heisan

Jeg er egentlig ganske ny i Windows Server 2003, og har leket meg litt. Satt opp en server, laget noen brukere, åpnet porter slik at jeg kunne bruke en bruker fra "utsiden" av det lokale nettverket. (Hadde NGT internett da). Og nå har jeg BKK, og der går det jo ikke ann å åpne porter. Er det mulig på noen som helst måte å ha brukere som vi kan bruke fra utsiden da? Vil gjerne vite hvordan!

Takker for svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan

Jeg er egentlig ganske ny i Windows Server 2003, og har leket meg litt. Satt opp en server, laget noen brukere, åpnet porter slik at jeg kunne bruke en bruker fra "utsiden" av det lokale nettverket. (Hadde NGT internett da). Og nå har jeg BKK, og der går det jo ikke ann å åpne porter. Er det mulig på noen som helst måte å ha brukere som vi kan bruke fra utsiden da? Vil gjerne vite hvordan!

Takker for svar=)

5728860[/snapback]

Hentet følgende fra BKK's hjemmesider (har selv BKK)

Alternativt kan sette en statisk IP 192.168.80.80 som er DMZ IP i alle våre routere. Mer informasjon finner du her.

Så hvis du setter ip'n til serveren din til den over, så vil all trafikk som ikke skal annetsteds til bli sendt til den. Da funker det. Har selv testet ut både webserver, ftpserver og spillserver og det funker som en drøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...