Sjenever Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Tenkte jeg skulle prøve meg på ripping av dvd. Har i den sammenheng lastet ned bla. smartripper + endel andre ting til rippingen. Så er spørsmålet mitt: Hvorfor får jeg ikke frem audioboxen i Smartripper? Det skal etter det jeg tror komme frem en box til høyre under fanen "input" i programmet hvor det står noe med audio, men den finnes ikke hos meg. Har lastet ned den siste versjonen av programmet, men det virker som det er samme hvilken versjon jeg bruker. Kan det være maskinvaren eller programvaren som er årsaken, eller er det ingen av delene? Sikkert noen her som kan svare meg på det. Eller...........?? ----------------------------------------------------- Her er min maskinvare: MSI K7T-266 PRO-R AMD Athlon Thunderbird 1400 MHz CPU 512 DDR-ram 30 Gb HDD Lydkort(Integrert) Creative Riva TNT2 32mb Plextor 24x/10x/40x Thosiba DVD-rom SD-M1212 ----------------------------------------------------- Programvare: Windows 98 SE Windows XP WinDVD Smartripper Easydivx FlaskDivx Divx 411 Codec +++ mye annet. [ Denne Melding var redigert av: sjenever på 2001-12-06 03:33 ] Lenke til kommentar
jonia Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det er jo ikke lov til å rippe DVD'er med mindre de er dine fra før, og du kun tar backup. Det gjør du vel neppe..... vel vel.... les rippeguidene på http://www.digital-digest.com/nickyguides/ Eh.. jeg havnet der ved en tilfeldighet forresten.. :smile: Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 10:45, jonia skrev:Det er jo ikke lov til å rippe DVD'er med mindre de er dine fra før, og du kun tar backup. Det gjør du vel neppe..... Det er mine egne DVD-plater jeg skal ta backup av. Det jeg ville ha svar på er hvorfor jeg ikke får frem Audio-info i smartripper? [ Denne Melding var redigert av: Sjenever på 2001-12-06 14:41 ] [ Denne Melding var redigert av: Sjenever på 2001-12-06 14:53 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det er selfølgelig snakk om backup :wink: Btw,så skal det gå ann å rippe dvd plater (som beackup selfølgelig)på vilken som helst pc..Men,kan hende ein får noen erroer på ein 486 eller.no.. Men,det vil ta mindre tid å rippe ein dvd film om ein har rask pc i forhald til sein..:wink: Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Se link under avsnitt MOVIE MODE: Nr 5 på bildet http://www.digital-digest.com/nickyguides/smartrip.htm Den boksen får ikke jeg frem. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hva Smartripper viser i Audio feltet avhenger av hvilke audiospor(i forskjellige språk) som er lagt inn på DVD'en. Om det bare er ett språk (f.eks. engelsk) tror jeg ikke at denne boksen blir aktivert. Du kan jo prøve med forskjellige DVD filmer og se hva som skjer. Arcade Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 15:12, arcade skrev:Hva Smartripper viser i Audio feltet avhenger av hvilke audiospor(i forskjellige språk) som er lagt inn på DVD'en. Om det bare er ett språk (f.eks. engelsk) tror jeg ikke at denne boksen blir aktivert.Du kan jo prøve med forskjellige DVD filmer og se hva som skjer.Arcade Audio-info vises ikke selv om jeg har Multilanguage på dvd'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå