Gå til innhold

Hvorfor har XFX 7300GS så høy MHZ?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. I mitt nye system har jeg et XFX 7300GS kort med 256 MB ram og 550 MHZ. Det er det beste kortet jeg noen gang har hatt. Men det jeg synes er litt rart er at det var så billig til å være så bra skjermkort. Kortet som jeg har nå har også støtte for 512 MB ram.

Det jeg også synes er litt rart er dette:

XFX 7300GS=550 MHZ

XFX GeForce 7600GT= Er ikke sikker

XFX GeForce 7800GTX=490 MHZ

XFX GeForce 7800GTX=450 MHZ

Men uannsett: Jeg ser at XFX 7300GS kortet mitt har høyere MHZ enn de andre 3 XFX kortene. Hmmm, hvorfor det egentlig? Er det kortet jeg har kjappere enn de andre kortene eller? Synes dette er litt rart.

Noen som har synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. I mitt nye system har jeg et XFX 7300GS kort med 256 MB ram og 550 MHZ. Det er det beste kortet jeg noen gang har hatt. Men det jeg synes er litt rart er at det var så billig til å være så bra skjermkort. Kortet som jeg har nå har også støtte for 512 MB ram.

Det jeg også synes er litt rart er dette:

XFX 7300GS=550 MHZ

XFX GeForce 7600GT= Er ikke sikker

XFX GeForce 7800GTX=490 MHZ

XFX GeForce 7800GTX=450 MHZ

Men uannsett: Jeg ser at XFX 7300GS kortet mitt har høyere MHZ enn de andre 3 XFX kortene. Hmmm, hvorfor det egentlig? Er det kortet jeg har kjappere enn de andre kortene eller? Synes dette er litt rart.

Noen som har synspunkter?

5728813[/snapback]

For å si det forsiktig: De andre kortene banker ditt oppit raua til ei gammel ku.

Lenke til kommentar

Det klokker høyere pga kjernen blir laget med mindre avstand mellom

hver gate i kjernen.

Har klokket mitt til 625MHz kjerne og 810MHz minne. Holder til lavoppløsnings spilling.

Her kan du se hvordan budsjettmodellene øker hastighet:

3.jpg

Endret av nonplus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...