DDuck Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Lurer på om det finnes noen butikk kjeder som har utstyr til vannkjøling, tenker da på nipler, y-koblinger, overganger osv.. Sitter å skal montere kjølinga men har selvfølgelig glemt å bestille noen deler Bor i hamar området, visst det hjelper noe. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 http://microplex.no http://3dfxcool.no Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Nå tenkte jeg på vanlig butikk som f.eks biltema osv ikke webshop. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 hmmm..vet ikke om noen rørlegger butikker selger det jeg, men det er vell tvilsomt tenker jeg..Men mulig de har noe på biltema eller clas olsson... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Biltema har jo, ellers kan det vel være at f.eks Tess har. Og ellers alle som driver med lufttrykk, kompressorer og lignende. Nippel Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Var på Tess i dag å fikk tak i det jeg trengte, skulle egentlig ha Y-ledd men de hadde bare T-koblinger men jeg får prøve Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Biltema har det du leter etter, iallfall! De har selger en boks med masse T og Y koblinger. Fra 7mm- 19mm tror jeg. Har ikke art. nr. i hodet, men det ligger i båtavdelingen og kosten ca. 129kr tror jeg. Har ikke kjøp det selv men vet at Skrue har anbefalt det en gang. Bor du på Hamar er det vel også på tide å besøke nyåpnede C-O på Maxi?? Nippler i passe størrelser har de vel hos de fleste kompressorbutikker. Er du på biltema hamar finnes det i værktøyavdelingen, i yttersvingen av avdelingen mot bilavdelingen... Biltema er den nærmeste butikken her... (etter Nydalen) LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå