Gå til innhold

Jeg hater å lese bøker

Anbefalte innlegg

Leste ikke gjennom hele tråden... for jeg hater å lese gjennom hele tråden ;)

Kan anbefale en (jeg er også en som aldri leser) Dean Koontz - Life Expectancy

Synes det er en perfekt blanding av humor, spenning og historie fortelling. Leste den på engelsk siden det gir meg mer "bilder" i hodet og den gikk fort å greit å komme gjennom selv om den er på ca 300 sider. Historien holdt meg hele tiden til å ville vite hvordan det gikk og små fine avbrekk der jeg humret litt av humoren og billed bruken :) Når jeg forteller om den nå tror jeg faktiskt at jeg skal lese den en gang til (2.gang) siden det er sånn ca 3 år siden jeg leste den første gang.

Anbefales

Edit: En anmeldelse her --> http://thebestreviews.com/review24989

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

arex1337: joda, det er jo alltid bra det. Men tror nok dette blir sett på som helt forskjellige ting - det er ihvertfall det i mine øyne :)

Jeg er veldig glad jeg liker (elsker) å lese bøker. Det har gitt meg veldig mye: gode historier, åpnet nye verdner (fantasy/sci-fi), sendt meg gjennom et følelsesspekter som er helt utrolig, gitt meg skrivelyst osv. Det er som å elske film, bare med bøker har man enda en ting å elske :)

Lenke til kommentar
- 'Harry Potter' av Joanne Kathleen Rowling kan være noe om du liker fantasy og ikke bryr deg alt for mye om forfatteren stjeler herfra og derfra og gjør litt om på det.

Hun gjør det, og det er en av grunnene til at man kjenner seg igjen og har mer interesse for skapningene/historiene som blir presentert (kanskje det vart sånn det egentlig var..!).

Lenke til kommentar

Leste de fire første Harry Potter bøkene da jeg var yngre, men mistet interessen iom at lesing var noe jeg hatet.

Så, for et par måneder siden, med flere år uten å lese en eneste bok, hadde vi et prosjekt om Leonardo da Vinci på skolen, og jeg tenkte jeg skulle prøve å finne litt kilder i Da Vinci koden (etter tips fra mamma, som hadde lest den). Etter de første sidene var jeg hekta, og leste den ut på 3-4 dager. Nå har jeg blitt "bitt" av lesebasillen, og selv om jeg fortsatt holder meg til Harry Potter osv, er jeg på utvikling til å bli en "leser" :p

Start med en lett og interresant bok, som for eksempel Da Vinci Koden. Grunnen til at jeg likte den var vel alt det med hemmelige sekter, koder, konspirasjoner, osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...