Pivotal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 du kan også prøve å lese en bok som heter the giver. Jeg hakke peiling på forfatteren da. den er ganske kort og lettlest og sånt men med en veldig god og fengende historie. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Eragon er å anbefale. Jeg koser meg kjempemye med den. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Eragon er nydelig, og i samme stil som HDM og HP. Om du synes LotR/Tidshjulet er litt for voksen er denne trilogien (i hvert fall etter første bok å dømme) perfekt. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 En bok som jeg anbefaler, og som jeg nesten lot være å lese: Bikubesong av Frode Grytten. Ellers er jeg svak for Paul Auster, Jack Kerouac, William Burroughs, Charles Bukowski og (av alle ting!) J.D. Salinger. Dersom du kan få tak i The Catcher in the Rye, så er det bare å kaste seg over den! Flott at du har lyst til å begynne å lese bøker, det er aldri for sent. Og ikke vær redd for "klassikere" - veldig ofte skjuler det seg velskrevne og spennende historier mellom permene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det tok 18 år før eg fekk med meg at bøker var betre enn film, TV og videospel, mor mi prøvde ørten ganger å få meg til å lese bøker, men det var ikkje snakk om. Måtte havne på hybel før eg verkeleg oppdaga kva glede ein kan ha av ein god bok. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ja det er helt sinnsykt hvor mye jeg lever meg inn i noen bøker.. driver og ser for meg alt som skjer. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mange som ikke leser bøker, egentlig. Overhodet. Synes synd på dem, de går glipp av noe. Er bra i forhold til skole også, å lese bøker. Vil anbefale Harry Potter, som flere her har gjort, men hvilke bøker du liker har litt med interesse å gjøre også da. Erlend Loe har mye morsomt. Lenke til kommentar
virvelvind Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 John Grisham har mange spennende bøker. De jeg har lest kommer ganske fort igang ,så det blir ikke sånn at man ikke gidder å lese mer fordi starten er kjedelig. Så vidt jeg husker er det ikke så vanskelig språk heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvis du hater å lese bøker, les The Cocka Hola Company og Macht und Rebel. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvilken bok bør jeg lese da ? 5728757[/snapback] Watchmen (Paperback) er tjukk nok... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hva slags bok du bør lese kommer jo helt an på hva du interesserer deg for. - 'The Hobbit' ('Hobbiten' på norsk) av John Ronald Reuel Tolkien kan være et godt alternativ om du liker fantasy. - 'The Hitchhiker's Guide To The Galaxy' ('Haikerens Guide Til Galaksen' på norsk) av Douglas Adams kan være en fin bok om du liker oppfinnsomhet, humor og science fiction. - 'Harry Potter' av Joanne Kathleen Rowling kan være noe om du liker fantasy og ikke bryr deg alt for mye om forfatteren stjeler herfra og derfra og gjør litt om på det. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Lars saabye christensen Ingvar ambjørnsen Erling loe er morsomme forfattere, viktigste norske forfattere. noen bøker av dem er bedre enn andre. så det er å lese bak på koveret. du kan f.eks prøve novelle samlinger lese 10 sider, se hva det går i. Endret 30. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
molly Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 "Nålen" av Ken Follet er en utrolig bra bok. Den handler om en tysk agent under andre verdenskrig, du får ikke spion-thrillere bedre enn dette. 5766550[/snapback] Stemmer i, svært god bok. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) **Feilpostet, sorry** Endret 23. august 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Varen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg vil anbefale A briefer history of time av Stephen Hawking. jeg vet ikke hva du liker, man alle er vel interessert i universet og sånt Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ta å les ei bok om et tema/handling du selv interesserer deg for , enten det nå er skjønnlitteratur eller faglitteratur. Nytter ikke å lese ei bok om noe en ikke kan fordra. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Alkymisten er jo en fin-fin og KORT bok... Anbefales fra min side iallefall! Lenke til kommentar
joakimhu Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ikke det at jeg forstår hva jeg gjør inne på et forum for jeg hater å lese bøker.... ble vel provosert. ikke les davincikoden, den suger. les abo razul om du ikke liker å lese bøker, den er morsom, eller så tar du å leser hunter s thompson, rum diarys eller noe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 "Kloke ord av Carl I. Hagen". Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Gutten som ville være en av gutta - Lars Saabye Christensen! Liten, morsom og fengene bok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå