VwDaniel Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvilken bok bør jeg lese da ? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Harry Potter liker heller ikke bøker men harry potter bøkene er gode kanskje litt lange men Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 haha... luring du... hvis du hater å lese bøker, så bør du jo ikke lese en eneste bok... Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Men eg vil jo ikkje hate bøker Misunner at folk kan skikkelig kose seg med en bok, men har aldrig klart dette.. utenom tegneserier. Gummitarzan likte eg også eneste boken jeg har lest ferdig tenker eg Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Prøv deg på Desmond Bagley. Eneste forfatteren jeg har lest alle bøkene til. Er jaggu ikke glad i og lese jeg heller men disse syntes jeg var bra. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Harry Potter liker heller ikke bøker men harry potter bøkene er gode kanskje litt lange men 5728766[/snapback] Jeg hater å lese bøker jeg også, og syns bare at Harry Potter var et endesløst vås. (Favorittbøkene mine er forresten Doppler og Naiv, Super) Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Da vil jeg absolutt anbefale Erlend Loe's Naiv Super. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvis du sa litt om ting du er interessert i hadde det vært lettere å gi råd. Det er ikke noe særlig vits i å gi en person råd i å lese noe vedkommende ikke liker. Da blir man gjerne ikke ferdig, hvis man i det hele tatt starter. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvis du spiller masse MMORPG og strategispill så vil jeg tro at Fantasy ala Ringenes Herre, Harry Potter o.l. er noe for deg. Om du spiller masse FPS så vil jeg tro Tom Clancy er noe for deg. hehe. Men, for å anbefale noen bøker som så og si alle jeg vet om liker, også de som "hater å lese bøker"; Naiv.Super av Erlend Loe. Heilt grei bok om en noe naiv og enkel person og bankebrettet hans. Doppler av Erlend Loe. Heilt grei bok om en mann med stor kuk som flytter til skogs og blir kompis med en elg. Beatles av Lars Saabye Christensen. Veldig bra bok om en guttegjeng som vokser opp i Oslo på 60-70-tallet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Beatles av Lars Saabye Christensen. Veldig bra bok om en guttegjeng som vokser opp i Oslo på 60-70-tallet. 5731516[/snapback] Den der blir nok litt for drøy, den er tjukk og skremmende:-P Finn ei bok du liker omslaget på, så leser du bakpå. Syns du det høres litt bra det som står, låner du med deg boka. Så prøver du å gi den en sjanse, ikke gi opp med en gang, bare fordi det er kjedelig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Beatles av Lars Saabye Christensen. Veldig bra bok om en guttegjeng som vokser opp i Oslo på 60-70-tallet. 5731516[/snapback] Den der blir nok litt for drøy, den er tjukk og skremmende:-P 5734102[/snapback] Mnja. Jeg vet om flere som hater å lese bøker som har likt Beatles. Den er kanskje litt murstein, men den er lettlest og bra. Da er det bare flott at den er på noen sider Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bare husk å gi de en sjangs, les minst 20-30 sider før du kaster den fra deg, noen kan være litt vanskelig i begynnelsen. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Takker for tips Har faktisk vurdert litt å begynne å lese koreanen hehe... er ikke religiøs av noe slag men har litt lyst å sette meg inn i hvordan det fungerer med muslimer og hvordan det funker der.. tror islam e ganske missfortstått og myteomspunnet av mange.. noen som vet en lettlest å kjekk versjon av den ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 test davinci koden det er mye action ellers kan du jo teste Hitchhikers Guide To The Galaxy feks.. eller Angels and Demons... jeg er ikke så glad i å lese jeg heller så jeg pleier heller å høre de på lydbok... ( laster de ned da riktignok ) det er kos.... ligge i senga med ipoden og høre på en bok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Harry Potter er veldig bra bøker. les 2 kapitler i den første boka så finner du ut om du vil lese resten eller ei. kanskje Hobbiten også er noe for deg. en lettlest fantasybok, liker du den så kan du fortsette på den litt tyngre boka ringenes herre Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 hehe.. har prøvd meg på hobbiten og lot meg ikkje helt fenge :S Lydbok ikkje dumt nei kansje eg skulle satset litt mer på det. Eller som i reklamen få forfatterene hjem så leser de for deg.. Har en tendens til å tenke på alle andre ting enn boken jeg leser når jeg leser... ordene blir lest men tankene ligger i helt andre ting Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Da vil jeg absolutt anbefale Erlend Loe's Naiv Super. 5729860[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Da vil jeg absolutt anbefale Erlend Loe's Naiv Super. 5729860[/snapback] Støttes. 5736522[/snapback] Makuleres, makan til søppel skal du lete lenge etter. Erlend Loe skriver bøker som en skoleelev. Håpløst simplistisk. Jeg vil anbefale deg å lese bøker av f.eks Stephen King, Tom Clancy eller HP Lovecraft. Spennende, actionfylte bøker som passer bra til alle aldre. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hater før å lese bøker, men funne ut at de e grei tidsfordriv og kansje får hue til å komme i sving igjen. Må finne noe nytt å arbeide med eller studere... Men til bok valg, prøvd å lese en av bøkene til Clive Cussler? Syns nå de er litt spennende reint bortsett fra at æ ikke lika usa no serlig så det er jo ikke akuratt lite helte dyrkelse i bøkene. Men spennende. Eller David Baldacci sin bok: Til siste mann Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Vil anbefale The teeth of the tiger av Tom Clancy. Veldig spennende bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå