soundwall Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har et litt merkelig problem som jeg ikke har sett før: Kjøpte nylig et Abit IT7MAX hovedkort, da dette er et såkalt legacy kort uten ps2 porter måtte jeg bruke en overgang fra usb til ps2. Dette byr ikke på noe som helst problemer - endatil i dos funker det 100%... MEN under spill - samtlige jeg har testet, virker det som spillene ikke reagerer på tastetrykk... noen taster virker... andre ikke... de som virker har veldig lav "keyrate" dvs jeg må trykke mannnge ganger før det skjer noe. Er det noen som har ideer om hva dette kan være for noe? Kjører XP pro. - soundwall Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 kvitt deg med XP og kjør win2k Lenke til kommentar
exis Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 test med usb tastatur, funker fett hos meg. Prøv en annen port. Nye drivere for usb portene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 USB til PS2 er ustabile greier. Kjøper heller et native USB tastatur du. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Helt enig med Cappo her... ps/2 til Usb overganger er no' dritt.... funka ikke hos meg heller. Kjøp native USB funker GARANTERT :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Eurofighter skrev (2002-09-23 08:51):kvitt deg med XP og kjør win2k Har du ikke noe annet å si enn "kvitt deg med XP og kjør win2k". Har brukt win2k og eg vil påstå at det ikke er noe bedre enn xp. Det er to meget bra os fra microsoft. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 OK.. takk for feedback. Kjøpte Logitech cordless desktop optical og nå funker det 100% så konklusjonen er, som nevnt: stay away from usb2ps2 convertere... -s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå