Riggs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hey. Jeg får denne feilmeldingen ved oppstart av WoW. Den kommer ca hver tredje gang jeg prøver å starte spillet. De to gangene i mellom fungerer spillet normalt. Noen som har forslag til hvordan dette kan løses? På forhånd mange tusen takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det kan virke som problemer med grafikken. Prøv ny DirectX og nye skjermkortdrivere. Hvis det ikke hjelper, så sjekk innstillingene for "AGP Aperature size". Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg søkte litt på nettet og fant ut at dette hadde noe med skjermdriverene å gjøre. De er rett og slett ikke oppdaterte. Spørsmålet er da hvor kan jeg skaffe de nyeste driverene? Jeg har prøvd å få tak i det før jeg formaterte pcen siste gang, men etter at jeg installerte de fikk jeg feilmelding. Noen som har direkte link til de nyeste driverene? Jeg har Radeon 9800 Pro. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg søkte litt på nettet og fant ut at dette hadde noe med skjermdriverene å gjøre. De er rett og slett ikke oppdaterte. Spørsmålet er da hvor kan jeg skaffe de nyeste driverene? Jeg har prøvd å få tak i det før jeg formaterte pcen siste gang, men etter at jeg installerte de fikk jeg feilmelding. Noen som har direkte link til de nyeste driverene? Jeg har Radeon 9800 Pro. 5731375[/snapback] Drivere finner du hos ATI. Direktelink til drivere for Windows XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå