R@ge Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jupp... Vi mennesker endrer oss med tiden, og det er en ting jeg godt kunne tenkt meg selv nå, nemlig bytte brukernavn! Jeg kan ikke se at forumet er tilrettelagt for dette... kunne det vært en mulighet? alternativt legge opp til en mulighet for å søke om å endre brukernavn. Sånn teoretisk er ikke dette problematisk da alle brukere identifiseres med et ID nummer i databasen, og ikke et brukernavn. Dvs. at en endring vil få tilbakevirkende kraft, bortsett på en quote. Hvorfor: - fordi viss man bare registrerer seg på nytt så mister man hele historien tilbake i tid. På forrhånd takk for hjelpen.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=259466 Synest ikkje det skal være så lett å skifte brukarnavn, det er veldig greit å forholde seg til dei samme navna heile tida. Endret 9. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Synest ikkje det skal være så lett å skifte brukarnavn, det er veldig greit å forholde seg til dei samme navna heile tida. 5728699[/snapback] ikke uenig i det altså.. og løsningen som allerede fantes her på forumet var egentlig akkuratt det jeg lette etter.. takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg