Gå til innhold

Half Life 1 Anthology. Får jeg CS 1.6?


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, jeg mener half-life 1 og cs går på samme cdkey uansett.

5728839[/snapback]

Nei, dette er helt feil.. Det er forholdsvis riktig at Counter-Strike 1.6 er inkludert i Half Life 1, men IKKE i anthology-pakken.. Det inneholder alle de såkalte "HL-1"-spillene som f.eks Team Fortress, og selvfølgelig HL-1 i seg selv.. Anbefaler den "vanlige" Half-Life-pakken, selv liker jeg ikke Team Fortress o.l.

Lenke til kommentar
I Counter-Strike 1: Anthology pakken funker ihvertfall cd-keyen til cs 1.6, vet ikke hvordan det er i half-life pakken, men ville da trodd det var likt.

5733992[/snapback]

Hør på deg selv da: I Counter-Strike 1: Anthology pakken funker ihvertfall cd-keyen til cs 1.6..

Hvis du hadde lest litt bedre etter, ville du sett at det er HL-pakken vi snakker om..

Se litt bedre etter før du svarer neste gang! :thumbup:

 

Edit: Liten leif..

Endret av ThePatriot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg er bare interresert i å få CS 1.6 billigest mulig, jeg kommer aldri til å spille half life uansett, hvilken pakke er da den beste?

Lenke til kommentar
I Counter-Strike 1: Anthology pakken funker ihvertfall cd-keyen til cs 1.6, vet ikke hvordan det er i half-life pakken, men ville da trodd det var likt.

5733992[/snapback]

Hør på deg selv da: I Counter-Strike 1: Anthology pakken funker ihvertfall cd-keyen til cs 1.6..

Hvis du hadde lest litt bedre etter, ville du sett at det er HL-pakken vi snakker om..

Se litt bedre etter før du svarer neste gang! :thumbup:

 

Edit: Liten leif..

5734253[/snapback]

Jeg er ikke den som skal lese bedre, jeg vet da meget godt at vi snakker om Half-Life pakken (hadde du lest hele innlegget mitt ville du sett det. Og bare så det er sagt, det er ingen opplagt grunn til at CS Anthology pakken skal inneholde cd-key til 1.6.

 

Grunnen til at jeg nevnte at Counter-Strike 1: Anthology pakken har gyldig cs 1.6 cd-key var i tilfelle de solgte den der hvor han bodde så kunne han ihvertfall kjøpe den, den er ganske billig; 100/150,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...