Gå til innhold

Vannblokk til Radeon 9700 PRO?

[c]hassum

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg et Hercules eller ATI kort med 9700 PRO chippen. Dette skal selvfølgelig vannkjøles, men jeg klarer ikke å finne noe info om hvilke vannblokker som plaaser på disse kortene.

Kikket på bildet av ATI sitt referansekort på anandtech.com, men ble ikke kolkere av det.

Har for øyeblikket en DangerDen blokk som passer hullene til GF3/GF2 og en Swiftech blokk som bruker de 4 hullene som sitter i hvert gjørne av alle GeForce kort.

Må jeg kjøpe ny blokk, og i såfall hvilken.

PS: Kan ikke bruke 1/2" nippler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han vil sikkert vite hvilken vannblokk det er.

Jeg vil tippe Magnum GPU...

Fine specs Snekkern, ser at du er populær her også. :smile:

Hvordan har du råd til en 2.8 da? :smile: Må nok nøye meg med en rimeligere 2.53 eller noe sånt jeg. :sad: (533 er å anbefale over 400 eller? Finner ikke noen konkrete svar på dette ved å søke i forumet heller.)

Hvor kjøpte du Corsair 3200? Koster det mye i porto for 1 ram-brikke? :smile:

Har du overklokket noe med det hovedkortet? Kanskje overkill da, menmen...har tenkt på nesten det samme oppsettet som sagt...

Litt OT kanskje, men er det mulig å kjøre Enermax strømforynings-vifter konstant på minimum? Finnes ikke noen sikringer som skrur opp viftene hvis det blir for varmt? Jeg er helt klar over at dette reduserer levetiden...men jeg vil ha en helt stille strømforyning uten å måtte modifisere den selv.

[ Denne Melding var redigert av: Hurley på 2002-09-22 22:02 ]

Lenke til kommentar

Det stemmer det er en Magnum gpu, hvordan jeg har råd vel jeg er jo i arbeid er snekker derfor navnet her i forum, minnebrikken kjøpte jeg på quad er ikke sikker på porto men det er nok over 100 kr i oppkrav, jeg betaler 70 i frakt som ilpost med 10 dagers kreditt får varen dagen etter at den er bestilt, når det gjelder strømforsyningen er jeg ikke sikker har selv en Enermax wispher på 431w den har en tempføler og en ledning til hk for å registrere turtall denne er så stille at den ikke sjenerer meg selv med vannkjøling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...