Gå til innhold

får ikke instalert lyd driver..

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå netopp av instalert lyd driverne til mitt creative soundblaster audigy2 ZS. så tenkte å legge inn det nyeste.. Lasta ned nyeste driver fra Creative.com men finner ut at med den" driveren" følger ikke alle programmene med, så må instalere cd en som fulgte med kortet, så oppdatere driverne ;)

men får ikke startet instalasjonen pga en feil. det står det ikke finnes noe Creative soundblaster 2 ZS i pcen..og at jeg skal sjekke at det står orntlid i.. men det gjør det jo.. hva er det som er feil her? hvordan kan jeg få instalert driverne?

+ har nå prøvd og ta kortet ut og inn. som det sto på crative sin side.men det hjalp ikke.

mvh.mr.nauz

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat det samme problemet med det samme lydkortet! Plutselig finner den ikke lydkortet lenger. Driverne skal være installert, men ingen lyd. Prøver jeg å reinstallere driverne får jeg bare beskjed om at den ikke finner komponenter (Audigy 2 ZS) som passer driverne... Det står da vitterlig i, og jeg har preøvd det i alle PCI portene uten hell... Nekter å tro det har tatt kvelden... Hva kan problemet være?

EDIT: Merkelig, jeg har 3 PCI sloter på HK. Dersom jeg setter lydkortet i deto øverste, så starer maskinen som normalt, men finner likevel ikke lydkortet. Dersom jeg setter lydkortet i den nederste PCI sloten, så starter maskinen tilsynelatende, men får ikke det vanlige "bipet" helt i begynnelsen av bootingen, samt at skjermen reagerer ikke da, den gir ikke noe bilde...!?

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...