black_sheep Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! Har sett på bilder av konsollen på bmw 520i serien. 96 modellen og oppover. hvordan får man montert vanlige cd/mp3 spillere? ser ikke ut som det er det "standard" - hullet som i de fleste andre biler!? legger ved 2 bilder som viser med og uten spiller Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja der var det litt plass til overs Det du skal lete etter er DIN størrelse, siden dette er en relativt kjent bil og model, burde det ikke være noe problem å finne tak i et slikt DIN adapter (sikkert bare en plast sak som gjør at du får plass til spileren) til den. Har ikke tid til å lete for deg, men trur i det minste at det skal finnes. Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja der var det litt plass til overs Det du skal lete etter er DIN størrelse, siden dette er en relativt kjent bil og model, burde det ikke være noe problem å finne tak i et slikt DIN adapter (sikkert bare en plast sak som gjør at du får plass til spileren) til den. Har ikke tid til å lete for deg, men trur i det minste at det skal finnes. 5728708[/snapback] Okei, takk Hadde du giddet og leita fram en sånn en gang du har tid a? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 skal se om eg finn tid i løpet av helgen Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg hadde en kompiss av meg som hadde samme "problemet". Dvs han hadde 97mod bmw 520 og skulle erstatte originale spilleren (som var mye "større") med en spiller fra pioneer (med "standard" proposjoner). Han fikset bare en adapter, og vips så var det i orden. Konklusjon: Adapter finnes helt sikkert Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) koster vel en del å fikse dette eller? Endret 12. mars 2006 av sral123 Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 skal se om eg finn tid i løpet av helgen 5731061[/snapback] hadde vært konge om du gadd det zettaz: husker du priser eller? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg letet litt rundt og fant DENNE. Så vidt jeg kan se var det en slik sak du trenger. Endret 13. mars 2006 av Defus Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan sikkert også finne noen på Transmedia også. Hvis det er E39 er det to stykker der. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hadde helt glemt transmedia Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Nei, husker desverre ikke nøyaktig pris. Men det er en slik en i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå