Gå til innhold

CaseMod compo - slik kan det gå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen for **** da mennesker... poenget vårt har ikke vært at vi "fortjente" 1'e premien, og vi har tidligere antydet at det faktisk kunne vært andre som hadde fortjent å vinne. Saken er at vi vant, og at Oceana må lære seg å komme over det... istid var i august, og da kan man ikke være sinna så lenge etterpå!

Syns uansett det er feigt av oceana å poste ting i dette forumet, uten å invitere oss til å delta i en diskusjon om oss selv.. og der har du vel svaret på at postene kommer så sent i ettertid, da vi først fikk _vite_ om det nå.

Casemod @ istid ble sært, men sånn er det.. syns oceana kunne komme over tapet, og gå hjem og mekke casemod.. KOM OVER TAPET! Du kommer ikke til å få gjort det om, uansett hvor feigt, juksete, fjortiss og latterlig du syns det er at vi vant. Vi hadde go-flaxa med oss, sånn er det.. Punktum for diskusjon.

Til den retard2k som trodde at vi var crew på istid: nei, vi var ikke det :wink:

Mvh

Halden_City

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 08:27, skrev Halden_City:

Vi hadde go-flaxa med oss, sånn er det.. Punktum for diskusjon.

Til den retard2k som trodde at vi var crew på istid: nei, vi var ikke det :wink:

Mvh

Halden_City

Det du skriver der gjør jo bare at vi ler mer av dere og skjønner hvor useriøse dere er da.... du sier oxo at du er enige i at en annen skulle vinne...? SÅ TA LITT KRITIKK DA MANN!!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 08:27, skrev Halden_City:

Jammen for **** da mennesker... poenget vårt har ikke vært at vi "fortjente" 1'e premien, og vi har tidligere antydet at det faktisk kunne vært andre som hadde fortjent å vinne. Saken er at vi vant, og at Oceana må lære seg å komme over det... istid var i august, og da kan man ikke være sinna så lenge etterpå!

Syns uansett det er feigt av oceana å poste ting i dette forumet, uten å invitere oss til å delta i en diskusjon om oss selv.. og der har du vel svaret på at postene kommer så sent i ettertid, da vi først fikk _vite_ om det nå.

Casemod @ istid ble sært, men sånn er det.. syns oceana kunne komme over tapet, og gå hjem og mekke casemod.. KOM OVER TAPET! Du kommer ikke til å få gjort det om, uansett hvor feigt, juksete, fjortiss og latterlig du syns det er at vi vant. Vi hadde go-flaxa med oss, sånn er det.. Punktum for diskusjon.

Mvh

Halden_City

Så dere mente ikke at dere fortjente den? Neivel, men jeg husker godt en hvis Silverboy som mente at dere gjorde akkurat det. Og i tidligere poster har dere jo sagt at dere fortjente å vinne på grunn av oppfinnsomhet og slikt... Dette har aldri vært noen diskusjon om Halden City før du gjorde det til det, det var simpelten en diskusjon om hvor ille det faktisk kan gå i case-mod compoer...

Jeg har kommet meg over tapet for lenge siden, skjønner at du gidder å påstå at jeg ikke har det.

August er en evighet siden, skulle jeg gått rundt og vært sur i flere måneder kanskje?

Og det er ikke "go-flaxa" som hjalp dere til å vinne, det var fordi dere stemte på deres eget bidrag, nok en barnslig ting som dere ikke kan nekte for...

Lenke til kommentar

jeg som er eier av kabinettet som fikk 2.plass på istid.

takk for at du sier at jeg bare har tatt løsninger ifra metkumods da Oceana..

har nok kommet meg en del løsninger selv også.

vil også si at jeg har 2x12cm oppå kassa, og 1x12cm på andre siden av kassa..

skal også få lakkert kassa ordentlig hos et bilfirma.

og jeg har IKKE ødelagt min skjerm for å legge inn en kveik logo.. litt dyrt egentlig ja. bare et bilde som er i fullscreen.

angående avstemningen, så var det MANGE som ikke fikk stemt, og når det er bare 140 stykker som kommer, er det den som kjenner flest som vinner.

mvh JOhannes

[ Denne Melding var redigert av: jall| på 2002-10-12 12:13 ]

Lenke til kommentar

hehe, no offence, men det var jo faktisk stort sett bare idéer fra metku i kassa di. Sånne standardting som bryterpanel og slikt har du jo mekka selv, og LCD display, det står det respekt av, ser fett ut :smile:

Men poenget var uansett ikke om alt var rip-off eller ikke, det var mer om en ufortjent seier til halden city og elendig stemmesystem...

btw; har du fått ordna skjermkort-feilen? tror jeg faktisk har fått det samme på boksen min, skjermkortet tryna hardt her for endel uker siden, fant aldri feilen.

Lenke til kommentar

Ja #Halden_city vant ufortjent casemode på istid 2002 den er grei.. vårt kabinett var det absolut det styggeste ja.. #Halden_city er en fjortiss-kanal ja.. derfor gjennomsnsitts alderen er 15.3324345 ett eller anne.no , Men alle fall.. jeg selv mener at oceana greit nok kunne vinne jeg , å sant nok 1- 2 rader fikk ikke stemt.. og en annen ting.. hvem stemmer ikke på seg elv vis man har muligheten.

Og det store spm er . hvem er #halden_city ? er det alle de snat 260 registrerte brukerene av kanalen eller er det oss opene ?

Greit dere liker ikks oss ? pga vi vant casemode på istid ? alle fall 2plass premie-kabinettet var faktisk finere en 1 plass-premie kabinetett. og 2 plass fikk 2 neon lys mot vår cpu vifte sak.

Ja vi er useriøse som det blir nevnt.. skal ikke nekte fordet.. Men hva så ? Er det inn å ha seriøse kanaler og hjemme sider da ? e nei ? ja kanskje.. Men #halden_city ert Ikke seriøs.. Men som sagt..

Hvem bryr seg ? for si som resten neste gang så må dere si i fra ,

Mvh #halden_city /co

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 13:10, skrev bloga:

samme **** det vell.. :wink:

hæ?

Når vi bruker halden city som navn tenker vi på de som sto bak kabbiset, og det er vel helst operatørene kan jeg tenke meg. Lukter litt silverboy av hele greia...:wink:

Lenke til kommentar

Nå får du gi deg Oceana.. å gi meg (Silver som skriver nå) "skylda" er jo litt teit.. får da la vær å bli personlig når du ikke har peiling.

Jeg har sagt at du sikkert kunne vunnet, men den som vant vant, sånn er det. Vi ble ikke sure fordi vi ikke vant music-compo.. vi kunne ikke hatt sjanse til å vinne den, men vi ble jo for **** ikke sure.

Slutt å henge ut enkelte av oss.. og hvis du vil si noe til oss, så snakk med _OSS_, ikke snakk med alle andre om det.. :wink:

Håper du skjønner hvor teit det er å diskutere et bidrag til casemod som i utgangspunktet bare var ment som et bidrag.. en god fleip :grin:

Mvh

Silver

Lenke til kommentar

Oceana : `Tenker vi` du som satt i gang det her ;p vi 5 som mekka kabinettet skal lissom bli hata av deg fordi vi mekka et meningsløst kabinett =)

Men vi fikk nesten ikke tårer i øya en gang da vi røk ut av cs compoen.. og ikke kom til finalen en gang.. *kremt*

Lenke til kommentar

Halden Dudes: Nå var ikke jeg på happeningen, men dere kan da umulig la være å ta til dere kritikken for måten dette ble gjennomført på ?

Det blir som å la publikum på en fotballkamp bestemme resultatet...

Tviler på at noen utenfor den "hardekjernen" vil ta seg bryet med å stille opp neste gang.

Just my 2 cent...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...